Mașina din sezonul viitor de DTM, Mercedes-AMG C 63, nu mai este un secret. Ramura competițională de la Daimler a dezvăluit o serie de schițe promoționale oficiale, cu mai puțin de o lună și trei curse înainte de apogeul sezonului 2015.
Actualul Mercedes-AMG C 63 DTM se află la conducerea sezonului 2015, avîndu-l pe Pascal Wehrlein de la echipa Gooix/Original-Teile la volan. Între timp, Mercedes-AMG C 63 în cursă pentru titlul din 2016 al celebrului campionat de turisme Deutsche Tourenwagen Masters nu va mai folosi seria W204 C-Class Coupe ca bază, ci va conta de acum pe noul C 63 Coupe.
Șasiul va păstra soluția structurii monococă din fibră de carbon. Tracțiunea este transmisă către roțile din spate grație unei cutii secvențiale cu șase trepte. Punctul de atracție este motorul V8 de 4.0 litri, capabil să dezvolte 500 CP.
Așa cum bănuiți, senzaționalul V8 ar putea dezvolta mai multă putere, de fapt, chiar mult mai multă. Dar, conform regulilor actuale, echipelor nu li se permite să utilizeze specificații mult diferite pentru automobilele de curse din DTM, așadar puterea este restricționată la cifrele menționate.
Mașina Mercedes-AMG C 63 DTM 2016 este cea ultima dezvoltată sub mult mai permisibilele reguli europene DTM. Începînd însă cu 2017, toate mașinile de curse vor fi nevoite să se conformeze nu numai regulilor impuse de Deutsche Tourenwagen Masters, dar și acelora reglementate de către campionatul japonez de turisme, Super GT. Acest lucru înseamnă specificații similare atât în ceea ce privește șasiul și aerodinamica, dar și folosirea motorului mai mic, de 2,0 litri și patru cilindri, folosit din Super GT.