Porția săptămânală de liniuțe cu un C 63 AMG Coupe

,
1.38K 0

Ai mai văzut C 63 AMG Coupe-ul ăsta tunat la treabă, luptînd împotriva a doi dintre cei mai apropiați rivali – un BMW M4 și un Audi RS7 – iar acum a venit momentul să-l revedem gonind pe circuit.

De această dată dă piept cu altfel de concurență. Oarecum, pentru că primul pe pistă vine un BMW M6 EVOTECH Stage 2, cu o putere de vreo 800 CP. Dacă ți-aduci aminte, mașina noastră, C 63 AMG Coupe, are și o cantitate semnificativă de putere extra, scoțând 700 CP – cu 100 CP mai puțin decât impresionanta cifră a BMW-ului, dar acest lucru nu sperie deloc Mercedes-ul roșu.

Și pe bună dreptate, C 63 AMG Coupe prăjind BMW-ul M6 atât pe porțiunea primului sfert de milă, cât și la finalul celor 1.000 de metri, în ciuda unui timp de reacție superior al șoferului din BMW (0,368 secunde în comparație cu 0,523 secunde). Timpii sunt apropiați, doar 0,3 secunde le despart pe cele două mașini după un sfert de milă (aproximativ 400 de metri), decartul mărindu-se cu doar 0,1 secunde la 0,4 la final.

Totuși, în afară de timpul de reacție, toate cifrele înregistrate de C 63 AMG Coupe sunt mai bune decât cele ale BMW-ului, inclusiv viteza la linia de sosire: 268,65 km/h versus 266,46 km/h pentru M6.

Nefiind genul care să se culce pe o ureche, C 63 AMG Coupe se implică rapid într-o altă cursă. De această dată, treaba devine serioasă, pentru că un Chevrolet Corvette de 900 CP se aliniază la start alături de el. Doar privind cele două mașini una lângă alta, un coupe bazat pe un sedan versus o mașină sport, lucrurile par un pic nelalocul lor. Dar știm de ce este în stare C 63 AMG Coupe, așa că să-i ținem pumnii.

Mercedes-ul câștigă clar startul și este primul care distanța primului sfert de milă, în timp ce rivalul Corvette este văzut dansând un pic pe circuit, incapabil să păstreze o traiectorie dreaptă. După ce găsește tracțiunea necesară și viteza crește, cei 900 CP sunt puși în valoare, iar Chevy-ul îl prinde rapid din urmă pe C 63 AMG Coupe și îl depăștește. Ce păcat.

Timpii de reacție nu au fost o problemă de această dată, fiind practic identici. C 63 AMG Coupe a fost primul la punctul care indică un sfert de milă și la cel de 60 de picioare (aproximativ 20 de metri), dar a pierdut teren de aproape o secundă la finalul cursei de un kilometru, încheind cu o viteză de 264,12 km/h, spre deosebire de viteza de 270,88 km/h a adversarului Corvette. Totuși, dacă C 63 AMG Coupe ar fi alergat la fel de bine ca în prima cursă, cea împotriva BMW-ului M6, ar fi bătut și Chevrolet-ul Corvette.

Comentati?

Your email address will not be published.