GENEVA LIVE. Mercedes-AMG C 43 spune adio gamei AMG Sport Line

,
1.57K 0

Ramura sportivă a companiei Mercedes, divizia Mercedes-AMG, a sărbătorit nu una, ci două premiere la salonul auto de la Geneva: C 43 Coupe și C 43 Cabrio.

Propulsate de un motor V6 biturbo de 3,0 litri, ambele modele livrează nu mai puțin de 367 CP (270 kW) și un cuplu maxim de 520 Nm. Rezervele de putere sunt trimise la toate cele patru roți prin intermediul transmisiei de ultimă oră 9G-Tronic, aceasta fiind prima dată când cutia cu nouă trepte este folosită la un model Mercedes-AMG pur sânge.

Da, ați citit bine. Mercedes-AMG intră, în sfârșit, în războiul cutiilor de viteze și demarează folosirea transmisiei de ultimă oră 9G-Tronic, fabricată la Sebeș, în România. Evident, inginerii AMG au lucrat pentru a reduce timpii de schimbare a treptelor și pentru a obține o eficiență superioară, oferind și modurile cu noi setări “Sport” și “Sport Plus”.

geneva-2016-23

Sprintul de pe loc până la 100 km/h durează doar 4,7 secunde, în drumul către viteza limitată electronic la 250 km/h. C 43 primește întregul pachet de design AMG, alături de tracțiunea integrală 4MATIC și suspensia sport AMG RIDE CONTROL cu amortizare variabilă adaptivă în trei faze.

geneva-2016-4-1

De fapt, noul Mercedes-AMG C 43 Coupe marchează nu una, ci două premiere pentru AMG (în afară de transmisia 9G-Tronic), apariția sa echivalînd cu închiderea iminentă a gamei AMG Sport Line de la Mercedes. C 43 a sărit practic peste catalogarea C 450 AMG Sport Line, primind în schimb titulatura de Mercedes-AMG. În cele din urmă, modelele AMG Sport sunt sortite dispariției și vor fi promovate la gradul de modele Mercedes-AMG pur-sânge.

geneva-2016-22

Dar de ce C 43? Simplu. Mercedes-AMG este de părere că indicativul este o aluzie subtilă la C 43 AMG din anii ’90 și o rimă convenabilă cu modelele mai mari 63, care sunt propulsate de motorul V8 de 4,0 litri.

Comentati?

Your email address will not be published.