OK, deci noul smart Forfour a avut parte, în sfârșit, de transformarea Brabus. Așadar, la ce să ne așteptăm? 850 CP și o viteză maximă de 330 km/h? Nu, acesta nu este acel gen de Brabus…
Dar totuși n-ar fi super tare? Și letal, dar da, super tare, fără doar și poate.
Cele două versiuni Brabus ale familiei smart vor folosi același motor 0,9 TCe ca și modelele standard, așa că obținerea unei puteri de 850 CP din asemenea capacitate este prea mult chiar și pentru Brabus. Mai degrabă… 130 CP.
Smart-urile făcute de Brabus nu au fost niciodată la fel de fioroase ca celelelalte modele, așa că nu ar trebui să ne așteptăm la prea mult nici de la acesta. Dar gândiți-vă: o mașină mică și ușoară cu un motor amplasat în partea posterioară și cu tracțiune spate, dezvoltînd 130 CP… nu e rea deloc.
Și iat-o acum, purtînd puțin camuflaj și zburdînd prin sudul Spaniei, pregătindu-se pentru ziua cea mare, care, ni se spune, ar putea sosi în septembrie, la Frankfurt. După cum arată, smart Forfour Brabus (dar și Fortwo) va avea bara față și bara spate mai agresive, dar și o suspensie modificată, care aduce mașina mai aproape de pământ.
Dar în această lume, imaginea nu înseamnă nimic fără sunet, așa că smart Brabus vine cu un nou sistem de evacuare cu două țevi de eșapament. Nu e vorba de vreun V8 care să se descarce prin ele, dar cu siguranță, vor oferi mai mult dramatism decât ansamblul standard.
A-propos, și sora de la Renault va avea beneficia de propria versiune condimentată, care va fi denumită Twingo GT și care va prelua mare parte dintre detalii.