Mercedes-Benz lansează #mbcollective – Chapter One, o campanie de modă care are în prim plan noul Mercedes-Benz Concept EQ. Proiectul poartă numele Generation Now, Generation Next și este produs ca parte a programului International Fashion Engagement for Mercedes-Benz.
Campania fashion 2017 desfășurată de Mercedes-Benz, Generation Now, Generation Next, aduce în prim-plan vehiculul electric cu baterie de nouă generație, Concept EQ. Cu imaginea sa futuristă de SUV sportiv, are propria sa personalitate “electro-estetică”.
“Ca în industria auto, lumea modei trece prin schimbări majore, caracterizate prin digitalizarea media aflată în continuă dezvoltare, într-o lume care se mișcă foarte rapid. Cu povestea noastră #mbcollective, întărim și prelungim relația cu grupul nostru țintă prin intermediul a trei episoade care vor fi lansate de-a lungul anului.
În centrul campaniei se regăsește și M.I.A., o artistă polivalentă care activează ca și cântăreață, compozitoare, regizoare, fotograph, designer, model și filantrop. Protejata sa, o tânără artistă canadiană de rap, Tommy Genesis, îi ține companie. Stilul special al artistei i-a adus acesteia o nominalizare la Oscar, trei premii Grammy și un premiu Mercury.
Filmarea și sesiunea foto pentru campania de modă care pune în lumina reflectoarelor și conceptul electric de la Mercedes, EQ Concept, au avut loc la Miami, la Ferma Wright, o proprietate cu o suprafață de 24 de acri, aflată în munți.
Regizorul campaniei este Luke Gilford, fotograf, scenarist, producător de filme din Santa Cruz, care și-a găsit inspirația în decorul plin de culori și energie din Malibu.