Este un șarpe? Nu, nu are solzi. Este un yacht? Nu, nu plutește. Este un tren? Ar putea fi, dacă ar avea locomotivă. După toate presupunerile greșite, putem spune că este un Mercedes-Benz Clasa E, consruit de constructorul de caroserii Binz.
Un sedan de clasă medie transformat într-un automobil cu 6 uși, Clasa E, care arată ca un tren. A fost ideea constructorului Binz, specializat în transformări auto. Cei de la Binz sunt deja obișnuiți să lucreze pe platforma Clasei E. Tot fac asta din anii ‘60.
Cea mai recentă operă a lor este Clasa E W212, o limuzină cu 6 uși și 8 locuri (poate avea și 6 sau 7 locuri, în funcție de cerințele clientului și scaunele pot fi poziționate cu fața sau cu spatele), foarte convenabilă pentru misiuni diplomatice sau pentru transferuri de lux puse la dispoziție de hoteluri. Bineînțeles, nu este o mașină cu care să poți pleca în excursie.
Sedanul a fost întins cu 1100 mm până la 5,979 m, în timp ce ampatamentul a fost lungit de la 2,873 m la 3,985 m, așa că găsirea unui loc de parcare pentru gigantul motorizat ar putea să provoace dureri de cap.
Pentru sporirea confortului, Binz poate instala console între rândul de scaune din mijloc și rândul din spate, cu sistem de climă multizonală pentru toate rândurile ocupate de pasageri. Limuzina Clasa E construită de Binz poate fi disponibilă în versiunile E220, E250 CDI, E350 4MATIC și E500. Nu va exista o versiune AMG pentru Clasa E care arată ca un tren.
Pentru ușile și locurile în plus, Binz a adăugat 250 kg. Nu pare mult, totul datorită materialelor composite și fibră, care să păstreze greutatea la cote reduse, dar bineînțeles, nu și imaginea!
Fondată acum aproape 80 de ani, compania Binz este partener Daimler. Portofoliul companiei include peste 1000 de vehicule, printre care Clasa G și Clasa S. prețurile încep de la 50 000 de euro și pot ajunge la câteva sute de mii.