Campaniile Mercedes-Benz Vans, premiate pentru impactul online

Mercedes-Benz Vans
,
1.29K 0

Se pare toamna vine cu foarte multe premii și recunoașteri pentru Mercedes-Benz, după ce divizia de utilitare a primit nu mai puțin de cinci distincții pentru campanile sale de comunicare digitală.

În urmă cu câteva zile, Mercedes-Benz a primit distincția ”R&D Award” pentru dezvoltarea tehnologiei Nanoslide, iar ieri am aflat că Mercedes-Benz SLK a fost numit Cea mai fiabilă mașină de către TUV report 2015.

Acum a venit timpul diviziei Mercedes-Benz Vans să arate ce poate. Și nu ne dezamăgește deloc, întrucât a primit cinci premii pentru campaniile sale inovatoare ce au implicat modelele Mercedes-Benz V-Class și Mercedes-Benz Sprinter.

Astfel se scrie un  nou capital din mediul online al producătorului german de lux, după ce ambele sale utilitare au demonstrat modul în care tehnologia este zilnic folosită pentru a ușura viața clienților Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz Sprinter

Campaniile online pentru noul V-Class și pentru noul Sprinter au câștigat Premiul Red Dot, în timp ce campania ”Large as Life” pentru Mercedes-Benz V-Class și microsite-ul ”Pioneer at Work” a obținuit media de argint la Annual Multimedia Award.

În plus, același microsite ”Pioneer at Work” creat pentru modelul Sprinter a câștigat media la bronz la prezentarea German EFFIE.

”Ne-am dorit să egalăm tehnologia inovatoare a modelului V-Class și a noului Sprinter cu o companie inovatoare. Faptul că nu mai puțin de trei jurii au recunoscut meritele ideilor și ale muncii noastre, onorându-ne astfel cu cele mai importante premii din industrie, ne face să ne simțim extrem de mândri,” a spus Nicolar Berger, Head of Marketing Communications and Product Information pentru Mercedes-Benz Vans.

Ambele campanii Mercedes-Benz au fost recunoscute oficial pentru un conținut de calitate și pentru eficiența pe toate interfețele, de la smartphone-uri, la tablete și PC-uri.

Sursa: Mercedes-Benz

Comentati?

Your email address will not be published.