Cei de la Mercedes-Benz sunt dornici să demonstreze că pot construi un crossover urban, mai mic ca Mercedes-Benz GLA și exact asta arată G-Code.

 

În ceea ce privește dimensiunile, prototipul G-Code este cu 317 mm mai scurt ca GLA-ul, grație unei lungimi totale de numai 4,100 mm. în orice caz, designerii Mercedes-Benz i-au crescut lățimea (cu 96 mm până la 1,900 mm) și înălțimea (cu 6 mm până la 1,500 mm).

Dacă tot i-am menționat pe designer, trebuie să spunem că look-ul prototipului a fost dezvoltat de echipele de designer Mercedes-Benz din Germania și China. Rezultatul final arată ca un hatchback compact, care folosește camere instalate pe brațe retractabile în loc de oglinzi laterale, un viitor potențial rival pentru Audi Q1.

mercedes_benz_g_code_concept_mercedesblog_161

Prototipul G-Code primește o grămadă de bunătăți de la Mercedes-Benz, în afară de obișnuitul tratament cu faruri și stopuri LED și jante de aliaj de 21 de inchi. Grila față a conceptului se aprinde în trei culori diferite – roșu, albastru sau mov – în funcție de modul de condus selectat. În plus, conceptul Mercedes-Benz G-Code folosește o vopsea multi-voltaică, ce acționează ca o centrală solară în miniatură, producînd energie electrică atunci când este expusă la lumină solară.

Dincolo de portiere, micul crossover G-Code prezintă un habitaclu care combină cu succes stilul și funcționalitatea. A primit forme minimaliste, scaune din fibră de carbon, un display digital mare, care înlocuiește mare parte din butoane, mânere din aluminiu la portiere și un sistem inteligent A/C, care folosește sinteza hidrogenului ca sursă de oxigen, pentru a le oferi ocupanților aer proaspăt.

mercedes_benz_g_code_concept_mercedesblog_121

Deși detaliile tehnice oficiale nu au fost oferite încă de Mercedes-Benz, oficialii germani menționează că G-Code este propulsat de un sistem hibrid avansat.

În față, inginerii Mercedes-Benz au instalat “un motor cu combustie internă cu turbocompresor, de ultimă generație, care funcționează pe hidrogen”, și care este responsabil pentru transmiterea puterii către roțile din față.

A doua piesă în puzzle-ul propulsiei este un “motor electric care acționează puntea spate”. Acest motor își transmite resursele selectiv către cele două roți, cu ajutorul unui ambreiaj dublu multidisc.

În plus, conceptul G-Code poate funcționa ca un vehicul cu tracțiune față, atunci când este propulsat de motorul cu ardere internă, dar și ca un vehicul complet electric, cu tracțiune spate sau ca unul cu propulsie alternativă în modul cu tracțiune intergrală.

Mercedes-Benz a făcut public un video, arătînd elemente unice ale conceptului G-Code. Îl puteți urmări mai jos, apoi vă puteți arunca impresiile personale despre conceptul G-Code.

Sursă: Mercedes-Benz

Comentati?

Your email address will not be published.