Primul SUV electric vede lumina zilei mai devreme de 2020. Acestuia i se vor alătura alte trei mașini electrice plănuite de companie, toate având la bază propria platformă modulară dedicată (MEA).
Noua mașină va avea la bază noua platformă MEA (Modular Electric Architecture), oferind o autonomie electrică de aproximativ 500 de kilometri (310 mile). Bateria litiu-ion ultra-eficientă, furnizată de sucursala Daimler Deutsche ACCUMOTIVE, va permite în premieră, o autonomie bazată doar pe baterie de până la 500 de kilometri. Încărcarea rapidă folosind sistemul Combined Charging (CCS), care este încorporat în premieră în acest vehicul inovator fac încărcarea și funcționarea foarte foarte convenabile.
La fel ca și BMW, Mercedes își va organiza gama electrică alternativă într-un nou sub-brand, Mercedes-EQ, care urmează să fie prezentată la sfârșitul acestei luni la Salonul Auto de la Paris, alături de conceptul primului model electric, o limuzină de lux.
Mașina de serie, așteptată să ajungă în showroom-uri până la finele deceniului, va fi cel de-al doilea model al gamei de modele electrice EQ. Mercedes plănuiește nu mai puțin de patru modele cu emisii zero după 2020: o limuzină de lux de dimensiunile Clasei S, încă un vehicul cu patru uși poziționat între Clasa C și Clasa E, dar și un SUV mai mare, de dimensiunile lui GLE.
Sursă: Autobild.de