Trei noi modele A-Class din 2018

,
1.9K 0

Revista germană Auto Bild, revista auto numărul 1 din Europa, informează că viitoarea generaţie A-Class din 2018 va avea încă trei versiuni: un coupe clasic în două uşi, un Shooting Brake sportiv în două uşi şi un roadster compact.

Auto Bild prezintă primele imagini digitale cu cele trei versiuni sportive ale lui A-Class: un coupe clasic, un shooting brake şi un roadster rafinat. Sub codul W177, a patra generaţie A-Class va avea şase derivate: hatchback (W 177, 2018), limuzină (versiune nouă, V 177, 2018), coupe (versiune nouă, C 177, 2019), CLA (C 188, 2019), CLA Shooting Brake (X 118, 2019) şi GLA (X 256, 2020).

În ceea ce priveşte versiunea coupe, Mercedes-Benz a avut de ales între un entry level în trei uşi mai ieftin derivat din caroseria cu cinci uși a lui A-Class sau un coupe sport cu o caroserie de sine stătătoare. Şi se pare că au ales cea de-a doua variantă, ce va fi poziţionată deasupra Clasei A, însă mai aproape de aceasta decât de CLA în ceea ce privește prețul.

Pentru versiunile roadster, coupe şi Shooting Brake, Mercedes-Benz trebuie să crească producţia modelului A-Class la uzinele din Rastatt, Kecskemet şi, în special, din China. Versiunea Shooting Brake are şanse doar în Europa, iar întrebarea este dacă un coupe în două uşi şi un shooting brake în două uşi nu s-ar canibaliza intern. Auto Bild a publicat declaraţia unui oficial de la Mercedes-Benz, care a afirmat că „un coupe este varianta sport mai incitantă, în timp ce Shooting Brake este o versiune pentru lifestyle orientată mai mult spre confort”.

Platforma actuală cu tracțiune față MFA permite o gamă largă de versiuni bazate pe arhitectura A-Class. Însă, pentru roadster sunt necesare câteva investiţii pentru plafonul din material textil şi pentru protecţia în caz de răsturnare. Mercedes-Benz nu consideră acest viitor roadster un competitor direct pentru Audi A3 Cabrio sau pentru BMW Seria 2 Cabrio, ci mai degrabă un rival pentru următorul Audi TT Roadster şi BMW Z4.

Cu toate aceste versiuni sport şi o limuzină, Mercedes-Benz va avea nouă derivate în clasa compactă, mai mult decât oricare alt competitor din segmentul premium compact.

Conform declaraţiilor lui Jurgen Doring, şeful Mercedes-Benz Cars Powertrain strategy, sistemul Plug-in Hybrid poate fi, de asemenea, adaptat pentru platforma MFA. Asta înseamnă că vom vedea şi modele Plug-In Hybrid, dar din cauza spaţiului necesar, versiunile Plug-in vor fi rezervate limuzinelor, CLA, B-Class şi GLA şi nu pentru derivatele sport.

Comentati?

Your email address will not be published.