Japonezii promovează noul Mercedes-Benz A-Class facelift în stilul lor unic. Animație manga și muzică tehno aduc super compacta pe micile ecrane în ceea ce pare a fi însă, un joc video.
Trei personaje de desene animate cu picioare până la cer, breton și ochi mari negri dansează pe o scenă, înainte de a fi teleportate în scaunele pasagerilor, într-un Mercedes-Benz A-Class. Șoferul lor pare să fie un robot. Pasagera din față îi atinge casca, și imediat, viziera șoferului afișează o inimă.
Cele trei fete sunt reprezentații animate ale unui grup tehno-pop Perfume, convertit de curând la dance pop ș beneficiind de o reputație extraordinară în lumea muzicală din Japonia. De la lansarea care a avut loc în anul 2000, trupa Perfume a avut două turnee modiale și a vândut peste 3 milioane de discuri, dintre care 1,5 milioane în țara natală.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=qv7PodxyyWs
Un tren de rulare adaptiv, o nouă versine entry-level, o versiune economică și una AMG mai puternică sunt principalele puncte de atracție ale generației facelift.
Într-un stat insular cu aproape 130 de milioane de locuitori, spațiul este prețios, iar mașinile compacte sunt apreciate la adevărata lor valoare. A-Class pare să se potrivească perfect cerințelor pietei japoneze, acolo unde Mercedes-Benz încearcă să promoveze și vehiculele cu propulsie diesel, deși japonezii preferă versiunile eco.