Noul E-Class face o demonstrație cu farurile inteligente MULTIBEAM LED

,
4.4K 0

Noul E-Class este un deschizător de dumuri. Limuzina business de la Mercedes este un tur de forță tehnologic, preluînd cele mai multe dintre revoluționarele sisteme de siguranță de la S-Class, dar beneficiind în plus de propriile sale funcții noi, inclusiv de farurile MULTIBEAM LED.

Noul Mercedes-Benz E-Class se va concentra în principal pe prevenirea incidentelor în trafic și pe deschiderea drumului către rularea autonomă. Dar dincolo de acest obiectiv noua generație E-Class se laudă și cu o versiune îmbunătățită a farurilor Mercedes-Benz MULTIBEAM LED, care îi permite șoferului să mențină faza lungă activă pe toată durata rulării grație unei matrice cu 84 de LED-uri, care poate modula lumina în jurul vehiculelor care vin din sens opus.

Noile faruri Multibeam LED pot regla distribuirea luminii cu mai multă precizie și cu o viteză mai mare ca niciodată, în funcție de orice situație de trafic, asigurînd iluminare pe o arie largă fără a-i orbi însă pe ceilalți șoferi.

Informația solicitată pentru iluminare este furnizată de către sistemul Adaptive Highbeam Assist Plus , care are la bază o camera de luat vederi. Atunci când camera amplasată în spatele parbrizului detectează trafic din sensul opus sau vehicule aflate în față, fiecare dintre cele 84 de LED-uri individuale ultra-performante (un LED nu este mai mare decât un bob de orez secționat transversal), dispuse într-o matrice ca sursă de lumină, este controlat individual, în așa fel încât diverse zone ale suprafeței de rulare pot fi mascate, în funcție de situație. Combinînd matricea sursei de lumină cu tehnologia LED Intelligent Light System, sistemul de control al farului asigură o precizie superioară a surselor de lumină și asigură o distanță de o lățime minimă pentru fasciculul principal.

În acest fel, șoferii beneficiază de cea mai bună iluminare posibilă, iar alți șoferi nu vor fi orbiți. Aceste faruri cu fascicul principal anti-orbire pot rămâne pornite în permanență.

Farurile Multibeam LED conțin și un modul pentru faza scurtă, care poate fi rotit la 12 grade către exterior pentru o funcție de iluminare activă. Dar, în premieră mondială, farul pentru fază scurtă nu se rotește doar în momentul în care șoferul virează, ci și anticipează această mișcare, pentru că funcția este controlată prin intermediul camerei. Cu această funcție anticipativă, farul pentru fază scurtă se rotește înainte ca șoferul să vireze și, așadar, suprafața este iluminată în mod eficient, cât mai rapid posibil. Și invers, funcția de iluminare activă readuce farul pe poziție înainte de ieșirea din curbă.

Încă o premieră mondială este funcția pentru sensuri giratorii: sistemul de navigație furnizează sistemului de iluminare informații despre poziția giratoriilor, iar funcția de iluminare în viraje este activată la dreapta și la stânga pentru a asigura vizibilitate maximă în orice direcție.

Dar am vorbit destul, lăsăm acum filmul demonstrativ de la Mercedes să vă arate exact cum funcționează în viața reală noile faruri Multibeam LED.

Comentati?

Your email address will not be published.