Răpitor și Prădător: camioneta americană Ford Raptor față-n față cu neamțul G500 4×4²
, / 838 0

Răpitor și Prădător: camioneta americană Ford Raptor față-n față cu neamțul G500 4×4²

SHARE
Home Mercedes-Benz G-Class Răpitor și Prădător: camioneta americană Ford Raptor față-n față cu neamțul G500 4×4²

Celebrul show Top Gear i-a adus pe același teren de joacă (sau ar trebui să spunem “ring de box”?) pe camioneta americană Ford Raptor și pe neamțul Mercedes-Benz G500 4×4². Haideți să vedem cum a decurs întâlnirea de gradul trei din off-road.

Duelul monștrilor este prezentat într-o video de numai două minute, care promoveză o ediție următoare a show-ului auto Top Gear. Clipul începe cu o serie de cadre care arată în detaliu elementele de forță ale celor două bestii, toate prezentate în slow motion, în timp ce o melodie country foarte lentă rulează în fundal.

Raptor vs Predator9Dar muzica devine dintr-odată o bubuială continua și taurii intră în arena. Ford Raptorsare peste o dună de nisip și arată de parcă pur și simplu, intenționează să stea așa, în aer, pentru o vreme.

Dar Mercedes-Benz G500 4×4² nu e vreun naiv care să stea și să privească, așa că neamțul înfruntă fără frică sau emoții rampele abrupte și aleargă să prindă “Răpitorul” prin apă și noroi. Nu vedem în fiecare zi derapaje în mocirlă, nu-i așa?

“Răpitorul” american și “Prădătorul” german șuieră și defilează prin mlaștină, schimbîndu-și politicos poziția în frunte și dînd flash-uri la cameră.

Ok, ne-am distrat destul, să trecem la partea tehnică acum! Capota SUV-ului german Mercedes-Benz G500 4×4² adăpostește un motor V8 care dezvoltă 422 CP (310 kW). Uriașul aleargă pe jante de 22 de inci și vine cu o uluitoare adâncime de vad de 1000 de milimetri, un unghi de atac și de 52° și un unghi de degajare de 54°.

Raptor vs Predator4Acestea sunt cifre de invidiat pentru oricine, dar nu și pentru Raptor. Sau poate nu prea mult… Cu un motor V8 de 6.2 litri sub capotă, camioneta se dă mare cu 411 CP și un cuplu de 588 Nm. Vine cu o adâncime de vad de 760 mm și cu un unghi de atac de numai 29.8° și unul de degajare de doar 22.85°.

Acum că cele două monstruozități motorizate și-au etalat mușchii și și-au murdărit roți, caroserie, parbriz și toate celelalte, abia așteptăm să vedem toată filmarea.  

Comentati?

Your email address will not be published.