Mercedes-Benz nu difuzează nicio reclamă anul acesta la Super Bowl
, / 468 0
Super Bowl 50

Mercedes-Benz nu difuzează nicio reclamă anul acesta la Super Bowl

SHARE
Home Lifestyle Mercedes-Benz nu difuzează nicio reclamă anul acesta la Super Bowl

Mercedes-Benz a decis că anul acesta va fi doar spectator la Super Bowl. La ediția aniversară a finalei de fotbal american, brand-ul premium nu va prezenta niciun spot publicitar. Această decizie a fost luată după ce, anul trecut, compania a plătit 9 milioane de dolari pentru difuzarea reclamei intitulată “Fabula”, care promova mașina sport lansată în septembrie 2014, Mercedes-AMG GT.

Mercedes-Benz are o gamă largă de modele cu care să se poată da mare, cum ar fi limuzina abia lansată la Salonul Auto de la Detroit, E-Class, și roadster-ul construit pe succesul modelului anterior, SLK, noul SLC. Dar reprezentanții companiei au menționat faptul că au ca obiectiv campanii mult mai concentrate pentru noile mașini. Iar promovarea acestora în timpul marelui meci, care se estimează că va doborî recordul de audiență atins anul trecut, nu reprezintă interes pentru Mercedes. 114 milioane de telespectatori din lumea întreagă au urmărit anul trecut, marea finală, un record pentru competiție, care a devenit astfel și cel mai vizionat program din istoria televiziunii.

Mercedes-Benz Super Bowl

Apariția unui reclame în pauza publicitară de la Super Bowl are un impact uriaș, dar și un preț pe măsură. Mercedes-Benz a plătit anul trecut 9 milioane de dolari pentru a fi la televizor timp de un minut. Căutările pentru mașina sport de la AMG au crescut ulterior cu 3.107%, cea mai mare creștere obținută de brand-urile prezentate la Super Bowl, conform site-ului  AutoTrade.

Anul acesta, prețul pentru spațiul publicitar a atins cea mai înaltă cotă din istoria competiției: 30 de secunde de publicitate în timpul meciului costă 5 milioane de euro. Clipul difuzat de Mercedes-Benz anul trecut, “Țestoasa și iepurele”, ar fi fost difuzat anul acesta contra sumei de 10 milioane de dolari. Dar sunt producători auto dispuși să plătească sume exorbitante ca să apară pe post în noaptea cea mare. Până la această oră, Mini, Acura, Audi, Honda, Hyundai și Kia au confirmat deja că vor difuza spoturi publicitare la Super Bowl, pe 7 februarie.

Aflați tot ce trebuie să știți despre reclama difuzată de Mercedes Benz la ediția de anul trecut a finalei americane: Mult așteptata reclamă Mercedes-Benz – Asta nu este poveste!

Comentati?

Your email address will not be published.