Cine preferă maşinile tehnologizate
, / 499 0

Cine preferă maşinile tehnologizate

SHARE
Home Lifestyle Cine preferă maşinile tehnologizate

Cu toţii ştim că maşinile în zilele noastre sunt dotate cu tehnologii de ultimă generaţie, ce conectează şoferul la internet, cu toate că această tehnologie îi poate distrage atenţia şoferului.

Conglomeratul americano-olandez de măsurare a audienţelor, Nielsen, a realizat un nou studiu din care a reieşit că cei ce folosesc cu precădere tehnologiile de ultimă generaţie sunt în special bărbaţii de peste 55 de ani. Studiul este bazat pe răspunsurile a celor 6.000 de persoane intervievate, ce se consideră a fi „extrem, foarte sau interesate într-o oarecare măsură”, cu privire la subiecte precum casele conectate în totalitate, tehnologiile cu care sunt dotate automobilele sau tehnologia portabilă. Conexiunea într-o maşină nu se rezumă doar la siguranţa pasagerilor, ea poate fi de asemenea informativă şi distractivă.

nielsen-connected-car-survey-002-1

Pentru început, aţi putea crede că tinerii sunt cei care ar cumpăra mai degrabă o maşină tehnologizată, dar după cum arată rezultatele studiului, avem de a face exact cu opusul acestor concluzii pripite. Cine foloseşte maşinile tehnologizate? Conform rezultatelor, 58% sunt barbaţi de peste 55 de ani. 67% dintre ei sunt absolvenţi de studii superioare ce câştigă mai mult de 100.000 de dolari pe an. Acest lucru poate fi o consecinţă a faptului că tinerii şoferi nu îşi permit să achiziţioneze o maşină scumpă, dotată cu tehnologii de ultimă generaţie. 39% dintre aceştia, care iau în considerare achiziţionarea unei maşini în următorii doi ani, preferă maşinile conectate la internet, dar din alte motive. Spre exemplu, doar 43% dintre ei cred că astfel de sisteme pot îmbunătăţi performanţa maşinii.

Studiul realizat de Nielsen sugerează că producătorii de maşini trebuie să se asigure că tehnologiile cu care sunt dotate vehiculele pot fi folosite şi, mult mai important, dacă sunt accesibile.

.

Comentati?

Your email address will not be published.