Ce se întâmplă în Las Vegas, rămâne în Las Vegas, spune o zicală veche, de-o vârstă cu orașul cazinourilor. Dar când este vorba de CES, ce se întâmplă în Vegas face înconjurul lumii. Mercedes-Benz deschide un stand de tipul pop-up și va întâmpina vizitatorii sub sloganul “It’s all about me” (“E numai despre mine”).
Avînd deja imaginea unui brand inovativ în industria auto, dar și în domeniul comunicării, Mercedes-Benz îi invită pe vizitatori să intre în lumea ‘Mercedes me” pentru a descoperi combinația ideală între cerințele mobilității moderne și viața digitală.
Mercedes-Benz va expune rezultatele cercetării companiei în domeniul vehiculelor conectate cu oferte digitale de lifestyle, dar și în domeniul mașinilor inteligente ale viitorului. În exclusivitate, cu o săptămână înaintea premierei mondiale de la Detroit, oaspeții vor avea ocazia să experiementeze interiorul inovator al noului E-Class, automobilul care va deschide o nouă eră digitală – cu vizualizare și animație de înaltă rezoluție, control touch și integrare smartphone, cu îcărcare wireless.
Deja celebrul concept Mercedes-Benz IAA, prezentat anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt, va oferi o nouă percepție a viitorului.
Dacă CES 2016 v-a atras deja atenția, puteți afla mai multe informații despre evenimentul din Las Vegas începînd cu 6 ianuarie, accesînd site-ul internațional Mercedes-Benz.