Primul test drive cu Mercedes GLC Coupe realizat de auto motor und sport

,
2.27K 0

La un an de la lansarea lui GLC, orientat spre confort, Mercedes va lansa, în septembrie, versiunea mai dinamică, Mercedes GLC Coupe. Primul test: o creație de design care nu afectează prea mult spațiul, confortul și caracterul practic.

4.500 de euro îl despart pe noul GLC Coupe de fratele său GLC. În momentul lansării care va avea loc în septembrie, GLC Coupe va fi disponibil în versiunile GLC 220 d 4Matic (49.980 de euro), GLC 250 d 4Matic (51.289 euro) și GLC 250 4Matic (49.444 de euro). Regăsiți mai jos cele mai interesante aspecte ale GLC-ului.

Cu excepția unui spațiu de depozitare mai mic și a pragului mai înalt de încărcare, GLC Coupe păstrează spațiul interior generos şi poziţia înaltă de condus de la GLC. Iar în spate, persoanele de 1,80 metri au spațiu suficient la cap fără ca șezutul banchetei să fie prea coborât. Așa că puteți călători confortabil și fără să vă țineți genunchii într-un unghi care vă poate crea disconfort.

Cu noul tren de rulare adaptiv, Dynamic Body Control (1.130 de euro), șoferul poate regla acum nu numai răspunsul direcției, al motorului și al cutiei de viteze (Dynamic Select cu 5 programe este dotare standard), ci și setările suspensiei în modurile Comfort, Sport sau Sport Plus. Chiar și pe modul Sport Plus, suspensia oferă un compromis bun și puteți economisi banii pe care i-ați plăti pentru suspensia pneumatică Air Body Control (2.261 de euro).

Mercedes-GLC-Coupe-driving-report-10

GLC Coupe este disponibil cu trei motorizări preluate de la GLC: GLC 220d 4Matic (170 CP), GLC 250 d 4Matic (204 CP) și GLC 250 4Matic (211 CP). Începînd cu luna decembrie, gama va fi completată cu 350 d 4Matic (258 CP, 620 Nm), GLC 300 (245 CP, 370 Nm) și motorizarea diesel de bază GLC 200d (136 CP) fără sistemul de tracțiune integrală 4Matic, care este oferit standard la toate celelalte versiuni.

Head-up display-ul cu laser și cu un preț premium de 1.178 de euro este o investiție inteligentă, pentru că acesta proiectează direct pe parbriz limitele de viteză și informații despre sistemul de navigație.

Toate sistemele de asistență de la GLC sunt disponibile și la GLC Coupe. Sistemul de avertizare în caz de coliziune cu frânare parțială autonomă, farurile de poziție cu tehnologie LED, detectorul de oboseală și șapte airbag-uri sunt dotări standard, în timp ce pilotul automat adaptiv, Lane Keeping Assist, Blind Spot sau farurile LED se află pe lista de opțiuni.

Din cauza poziționării lunetei într-o poziție înclinată, coupe-ul este livrat cu o cameră pentru marșarier ca dotare standard, care ajută în momentul manevrelor de parcare. Dar față de GLC, ștergătorul spate a dispărut. De ce?

GLC coupe poate fi personalizat cu pachete atractive și interesante (AMG Line, pachetul Night, Exclusive Line sau designo), cu opt versiuni de tapițerie de piele și diferite jante din aluminiu de până la 20 de inch. Toate aceste dotări se potrivesc perfect cu acest SUV coupe de lifestyle și aduc o doză de exclusivitate. Dar cum ar arăta GLC Coupe fără toate acestea?

Dacă vorbiți limba germană, puteți citi întregul test pe auto-motor-und-sport website.

Comentati?

Your email address will not be published.