A sosit ziua cea mare! Acesta este noul Mercedes-Benz GLC Coupé
, / 799 0
Mercedes-Benz GLC Coupé

A sosit ziua cea mare! Acesta este noul Mercedes-Benz GLC Coupé

SHARE
Home Mercedes-Benz GLC-Class A sosit ziua cea mare! Acesta este noul Mercedes-Benz GLC Coupé

Zarurile au fost aruncate! Mașina care trebuie să se bată în arena cu SUV-urile Coupe a sosit. La un an de la prezentarea conceptului cu același nume, la Salonul Auto de la Shanghai, Mercedes-Benz GLC Coupé vine să reunească firea sportivă a coupe-urilor cu alura solidă a SUV-urilor.

Structura de bază și spațiul pasagerilor au rămas practic neschimbate. Mașina vine cu suspensie sport, cu sistemele DYNAMIC SELECT și 4MATIC oferite standard, iar transmisia automată 9G-TRONIC se regăsește și ea în cadrul gamei.

Mercedes-Benz oferă două opțiuni în ceea ce privește suspensia cu sistem permanent de amortizare: noua DYNAMIC BODY CONTROL cu arcuri de oțel și deja cunoscuta suspensie pneumatică multicamerală AIR BODY CONTROL.

SUV-ul cu ADN sport aduce pe șosele o fuziune dinamică de emoție și inteligență. Este cu aproape opt centimetri mai lung și cu aproximativ patru centimetri mai scund (la 1,60 m) față de versiunea standard GLC, cu care împarte structura de bază.

Mercedes-Benz GLC Coupé, C253, 2016.

După cum o dovedește și galeria foto, mașina vine cu o grilă tip diamant cu o singură lamelă, care integrează logo-ul în formă de stea, cu o linie abruptă a acoperișului care coboară către un spate robust cu linii tipice de coupe. Umerii săi solizi și bara amplă care integrează țevile de evacuare stabilesc o nouă dimensiune. Stopuri înguste, o plăcuță de înmatriculare repoziționată, steaua în trei colțuri și o buză ascuțită a portbagajului reflectă un design care a debutat odată cu S-Class Coupé și ale cărui linii Mercedes-Benz le-a urmat de atunci.

Mercedes-Benz GLC Coupé (8)La capătul opus, conceptul inovator al farurilor cu tehnologia LED High Performance opțională, prizele mari de aer din lateral completează aria design-ului tipic vehiculelor Mercedes-Benz.

Un aer tipic de coupé și o ambianță de înaltă calitate îi aruncă pe pasageri într-o lume dinamică a răsfățului. Deja familiar de la GLC sunt bordul și consola centrală cu liniile lor fluide, un panou de control cu o imagine elegantă aflat sub display-ul sistemului multimedia, dar și prizele de aer și cotiera. Liniile clare dau o senzație de spațiu amplu și de caracter modern.

Noul GLC Coupé este dotat standard cu suspensie sport, care include DYNAMIC SELECT, sistemul care reglează transmisia în patru moduri diferite: “ECO”, “Comfort”, “Sport”, “Sport Plus” și “Individual”. Suspensia sport DYNAMIC BODY CONTROL cu arcuri din oțel și amortizare reglabilă este oferită opțional. Aceasta combină stabilitatea excelentă la rulare și confortul optim cu agilitatea sportivă. De asemenea, oferită ca opțiune este DYNAMIC SELECT îi dă puterea șoferlui de a regla caracterul vehiculului.

Mercedes-Benz GLC Coupé (6)Pe modul “Sport Plus”, suspensia devine mai rigidă și coboară cu 15 milimetri, pentru a-i convinge pe pasageri că se află într-o mașină sport. La polul opus, modul “Comfort” dă senzația că un covor magic îi ridică pe pasageri deasupra drumului, pentru a le asigura un nivel de confort excelent.

Unică în acest segment, suspensia poate fi dotată cu amortizare multicamerală și cu amortizare reglabilă electronic.

GLC Coupé mai are ceva în plus față de versiunea standard. SUV-ul vine cu un sistem Direct-Steer reconfigurat.

Design-ul fluid mai aduce un avantaj: o aerodinamică la superlativ, cu un coeficient aerodinamic de numai 0,31. În ciuda dimensiunilor exterioare generoase și a unui ampatament lung, vehiculul cântărește doar 1.710 kilograme (GLC 250 4MATIC Coupé), ceea ce îl face un lider în segmentul său. Totul se datorează unei combinații inteligente de materiale, care combină aluminiu și oțel de mare rezistență.

Suspensia multicamerală AIR BODY CONTROL prezintă arcuri in materiale ușoare, dar rezistente, și din plastic ranforsat cu fibră de carbon, reducînd astfel greutatea față de suspesiile pneumatice convenționale.

Mercedes-Benz GLC Coupé (10)

Jante de 18 inchi din aliaj ușor, un pachet Chrome cu țevi de evacuare la vedere, ușa portbagajului EASY-PACK, sistem multimedia Audio 20 CD, cameră pentru marșarier, funcția de pornire KEYLESS-GO și tapițerie din piele ARTICO lucrată manual sunt dotări standard pentru SUV-ul sportiv. Pe lista de dotări standard, mai sunt incluse și sisteme de asistență cum ar fi COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, Crosswind Assist, Headlamp Assist, ATTENTION ASSIST și ESP® cu funcția Curve Dynamic Assist.

La capitolul motorizare, noul GLC Coupé este disponibil, pentru început, în opt versiuni: clienții pot alege dintre patru motoare diesel și patru pe benzină. O versiune plug-in hybrid va fi de asemenea, disponibilă, sub denumirea GLC 350 e 4MATIC Coupé, cu o putere totală de 320 CP și cu o viteză maximă de 235 km/h. Versiunea semi-electrică se laudă cu un consum scăzut și cu emisii reduse, la doar 59‑64 g CO2/km, din nou, o valoare un record în clasa sa.

Gama de motorizare debutează cu motoarele diesel cu patru cilindri GLC 220 d și GLC 250 d 4MATIC Coupé, cu o putere variind între 170 CP (125 kW) și 204 CP (150 kW), dar și cu motorul pe benzină cu patru cilindri GLC 250 4MATIC Coupé, cotat la 211 CP (155 kW). Lansarea acestei game va avea loc în toamnă.

Și dorințele celor pasionați de mai multă putere vor fi satisfăcute odată cu lansarea modelului Mercedes-AMG GLC 43 4Matic Coupé: vârful de gamă vine cu un motor V6 biturbo, care dezvoltă 367 CP (270 kW) și sprintează de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde.

 

GLC 220 d
4MATIC Coupé
GLC 250 d
4MATIC Coupé
GLC 250
4MATIC Coupé
Putere kW (CP)
125 (170)
150 (204)
155 (211)
Cuplu, Nm
400
500
350
Consum, l/100 km
5.0
5.0
7.0
CO2 g/km
de la 131 g
de la 131 g
de la 159 g
0-100 km/h
8.3 s
7.6 s
7.3 s
Vmax km/h
210
222
222
Lansare
toamna 2016
toamna 2016
toamna 2016

Comentati?

Your email address will not be published.