PREMIERĂ MONDIALĂ: Mercedes-Benz GLC testat deja de Autocar

,
2.14K 0

Debutul mondial al lui Mercedes-Benz GLC este programat pentru 17 iunie. Colegii noștri de la Autocar nu au mai avut răbdare și au testat, în premieră mondială, SUV-ul așteptat cu nerăbdare. Citiți mai departe pentru a afla impresiile lor.

GLC are la bază aceeași platformă modulară ca și cel mai recent C-Class, deși pare că are un ampatament mai lung ca limuzina de dimensiuni mici.

Inginerii de la Mercedes s-au grăbit să scoată în evidență faptul că GLC se descurcă și fără diferențiale autoblocante; vorbim aici despre un sistem electronic bazat pe funcția ESP, combinat cu o configurație cu suspensie pneumatică, care are trei înălțimi în afară de cea standard: ridicată cu 30 mm sau 50 mm, sau coborâtă cu 15 mm.

GLC a atacat cu aplomb pantele abrupte ale locației de test, circuite “dansante” (pe care s-a aflat cu două roți în aer) și unghiuri ascuțite. A dat mereu senzația, fără greș, că ar fi o soluție software, cu câte un scârțâit ocazional venind din cele patru colțuri, pentru că ESP-ul a tratat cu brutalitate frânele, dar avînd în vedere faptul că 99% dintre aceste vehicule sfârșesc prin a avea caracteristici orientate spre rularea pe șosele, dă impresia că va suficient de capabil pentru cei mai mulți dintre cumpărători.

merc-glc-ride-008

Există și câteva trucuri inteligente, cum ar fi o cameră video frontală, care te ghidează pe pantele abrupte care se întind în față, atunci când vizbilitatea parbrizului îți permite să vezi doar cerul albastru și cam atât.

Dotările din cabină oferă o senzație de abilitate; există suficient spațiu pentru ca persoane de peste 1,82 m să călătorească în condiții confortabile sau pentru ca trei persoane să-și facă loc în spate. Pasagerii din față vor avea parte de același layout al bordului ca la C-Class, ceea ce nu este rău deloc; ai parte de o singură bucată din lemn în consola centrală, cu aspectul granulat “continuu”, și fie de un ecran mare, dacă bifezi căsuța pentru Comand, fie de un display mai modest, care prezintă un sistem de navigație Garmin. Materialele dau aceeași senzație de lux ca într-un C-Class. Portbagajul pare să aibă dimensiuni decente și există butoane pe fiecare dintre cele două părți laterale ale compartimentului, care coboară scaunele din spate, fără a fi nevoit să te întinzi până la ele. Nu există nici un prag ciudat peste care să fii nevoit să încarci.

merc-glc-ride-006

Motorul pe benzină al mașinii noastre – versiunea mai puternică a motorului M274 de la Mercedes, cu 208bhp și un cuplu de 258lb ft (350 Nm) – a fost suficient de energic și rafinat în timpul unui sprint pe șosea. Rularea a fost, de asemenea, destul de ușor de controlat, avînd în vedere faptul că mașina noastră nu a rulat pe cele mai mici roți (cel mai probabil, a avut roți de 17 inchi).

Mergeți pe site-ul Autocar pentru verdictul final.

Sursă: Autocar

Comentati?

Your email address will not be published.