Două milioane de smart-uri au fost vândute de când cea mai mică dintre mașini a văzut lumina zilei în 1998. Motoare pe combustie, motoare electrice, mașini cu două locuri, cu patru, tunate de Brabus sau nu. Orice vă trece prin cap, lor le-a trecut prin showroom. ‘’Pentru clienții noștri, smart este mai mult decât o simplă mașină’’, spune Dr. Annette Winkler, șefa companiei smart.
Minusculul smart s-a bucurat de un succes uriaș, atât ca mașină de oraș, cât și ca mașină de flote, reprezentând apogeul mobilității.
În 2015, smart a devenit primul producător auto din lume care a pus la dispoziția clienților și un showroom virtual, în Italia, țara străduțelor înguste și a parcărilor înghesuite. Clienții au posibilitatea să vadă direct pe site diverse opțiuni, să își configureze mașina, apoi să o și comande online.
Până la sfârșitul lui 2016, smart va deveni primul producător auto din lume care oferă întreaga gamă cu motoare pe combustie, dar și electrice. Firma de curierat DHL și serviciul car2go folosesc smart-ul pentru livrări rapide și pentru deplasare rapidă.
Smart este acum prezent pe 46 de piețe. 2016 a adus o creștere uriașă companiei, 28,8%. Peste 7.630 de mașini au ajuns la noi proprietari numai anul acesta. În China, vânzările în august aproape s-au triplat în comparație cu aceeași lună a anului trecut, transformând piața chineză în cea de-a treia cea mai mare pentru smart după Germania și Italia.