OZN-ul a aterizat – Mercedes-Benz Vision Tokyo

Mercedes-Benz Vision Tokyo
,
2.67K 0

OZN-ul tocmai a aterizat. Și a fost identificat ca fiind Mercedes-Benz Vision Tokyo, cea mai recentă creație futuristă lansată de stația spațială de la Stuttgart cu destinația Salonul Auto de la Tokyo. Conceptul Vision Tokyo va fi expus în capitala japoneză începînd cu 30 octombrie.

Într-o metropolă cu peste 10 milioane de locuitori pe o suprafață de numai 622 de kilometri pătrați, cu temple vechi de sute de ani și zgârie-nori care înțeapă cerul, acest robot urban vine cu o structură monolitică și design futurist, dar și cu un interior luxos cu aspect de lounge.

La exact două zile după ce Mercedes-Benz a făcut publică o fotografie cu profilul întunecat al conceptului, compania o dezvăluie acum în toată splendoarea. “Mercedes-Benz Vision Tokyo întruchipează conceptul unui lounge auto pentru marile orașe ale viitorului. Simplitatea și senzualitatea liniilor vehiculului Vision Tokyo defines noua interpretare a luxului modern propus de Mercedes-Benz”, declară Gorden Wagener, șeful departamentului de Design de la Daimler AG.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

În inima unui oraș absolut nebun, unde blocajele rutiere durează ore în șir, iar trenurile transportă milioane de călători zi de zi, Mercedes-Benz Vision Tokyo este un spațiu alternativ care garantează relaxare. Conceptul este un omagiu adus Generației Z, tinerii de astăzi, născuți în era internetului și a noilor mijloace de comunicare. Mașina se transformă dintr-un simplu mijloc de transport într-un tovarăș digital.

Mercedes-Benz Vision TokyoExact ca smartphone-ul din buzunarul tău, mașina evoluează constant. Cu fiecare călătorie, automobilul va afla mai multe despre tine și va face tot ce poate ca să te mulțumească. Coloritul monocrom și geamurile care arată ca o continuare a caroseriei le oferă pasagerilor intimitatea de care au nevoie, permițînd, în același timp, luminii să pătrundă în cockpit-ul care arată ca un veritabil salon. În același timp, le asigură ocupanților vizibilitate impecabilă. În locul unui parbriz convențional, Vision Tokyo prezintă un panel alungit din sticlă.

În țara în care cluburile de noapte sunt interzise prin lege, Mercedes-Benz Vision Tokyo arată ca o veritabilă discotecă. Mercedes-Benz Vision TokyoSuprafețele și contururile sunt iluminate în albastru, făcînd aluzie la sistemul electric de propulsie cu emisii zero. Zona din partea frontală a vehiculului poate afișa diferite funcții. Dacă sistemul multimedia redă muzică la interiorul mașinii, display-ul va afișa imaginea digitală a unor egalizatoare audio. Luneta este încadrată de cuburi cu tehnologie LED.

Cu dimensiunile care o încadrează în clasa medie (lungime/lățime/înălțime: 4803/2100/1600 mm), Vision Tokyo poate găzdui până la cinci pasageri, care pot intra în mașină prin ușa care se ridică pe partea stângă. Jante de 26 de inchi ajută mașina să ruleze prin orașul turnului Sky Tree, una dintre cele mai înalte construcții din lume.

Observarea obiectivelor turistice devine acum atât de simplă! Dispunerea convențională a locurilor a dispărut în această viziune a viitorului, iar pasagerii se pot așeza confortabil pe canapeaua ovală. Această dispunere față în față va facilita comunicarea pentru tinerii dependenți de rețelele de socializare. Odată ce mașina trece în modul autonom de rulare, pasagerii se pot relaxa și pot discuta fără să fie atenți la trafic.

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Ca într-un super OZN construit special pentru filmele SF de la Hollywood, pasagerii vor fi înconjurați de ecrane LED uriașe, care vor afișa aplicații și hărți sub forma unor holograme 3D. Oricând șoferul vrea să preia controlul, un scaun apare de nicăieri în centrul canapelei în partea frontală. Pare magie, nu-i așa?

Mercedes-Benz Vision Tokyo

Iar magia nu se oprește aici. Caroserie conceptului Vision Tokyo a fost concepută în mod special pentru a integra sistemul electric de propulsie, care are la bază același grup propulsor, F-CELL PLUG-IN HYBRID, folosit la F015 Luxury in Motion. Acesta combină generarea puterii electrice cu o baterie puternică și compactă cu volta ridicat, care se încarcă prin inducție. Rezervoarele sub presiune sunt rezervate stocării hidrogenului.

Sistemul electric hibrid are o autonomie uluitoare de 980 de kilometri, dintre care 190 de kilometric sunt asigurați de baterie, în timp ce restul de 790 vor fi parcurși folosind electricitatea asigurată de celula de hidrogen.

Mercedes-Benz nu oferă nicio informație referitoare la un eventual model derivat din acest concept. Dar în esență, Vision Tokyo este un MPV. Anumite elemente pot fi transferate la viitoarea generație B-Class, dar trebuie să ținem cont de planurile celor de la Mercedes-Benz de a dezvolta un vehicul mai practic care să aibă la bază actuala generație a Clasei C. Conform unor zvonuri, este vorba despre o mașină mai practică decât actuala Serie 3 GT de la BMW, iar conceptul ar fi punctul perfect de plecare.

 

Comentati?

Your email address will not be published.