Mercedes-Benz vrea să se asigure că noul E-Class rămâne un model la fel de capabil indiferent de condițiile prin care va fi condus de viitorii clienți, așa că sesiunile de teste s-au mutat pe zăpadă, în Suedia.
Acestea nu sunt primele imagini-spion cu noul E-Class acoperit în totalitate de camuflaj, însă fotografii au reușit să surprindă sedanul premium german în timpul testele în condiții de iarnă din Suedia, pe suprafețe acoperite de zăpadă.
Deși nu se știu multe informații oficiale despre noul Mercedes-Benz E-Class, modelul este dezvoltat pe platforma MRA (Modular Rear Architecture), pe care o împarte cu noul Mercedes C-Class.
În orice caz, noul E-Class va căpăta proporții mai mari față de generația pe care o înlocuiește și se va plasa în continuare între C-Class și S-Class ca dimensiuni, însă folosirea intensă a aluminiului marchează faptul că noul E-Class va fi mai ușor decât predecesorul său.
Mai mult, ampatamentul va primi la rândul său câțiva centimetri în plus, lucru care se va vedea într-o îmbunătățire în ceea ce privește spațiul pentru picioare oferit pasagerilor aflați pe locurile din spate.
La capitolul motoare, noul E-Class va dispune de propulsoare cu trei și patru cilindri, însă există unele zvonuri care spun că Mercedes-Benz are în plan revenirea la motoarele cu șase cilindri. Dacă acest lucru se adeverește, noul propulsor cu șase cilindri se va inspira arhitectural de la noul V8 bi-turbo de 4 litri produs de AMG, în sensul că ar combina în structura sa componente de la motoarele cu trei și patru cilindri.
Pentru că tot a venit vorba de V8-ul bi-turbo de 4 litri dezvoltat de AMG, Mercedes-Benz va instala cel mai probabil acest motor și pe viitorul Mercedes E63 AMG, care va primi ca dotare opțională un sistem de tracțiune integrală, precum și o versiune mai performantă S.
Si la Nurburgring a fost spionat in timpul testelor viitorul Audi A4