Mercedes-Maybach S 600 primește tratamentul Brabus

,
1.55K 0

Pentru că noul Mercedes-Maybach este, din toate punctele de vedere, o Clasă S mai mare, Brabus a avut totul la îndemână când a fost vorba să modifice monstrul pe cât de uriaș, pe atât de luxos.

Tocmai din cauza asta nu au s-au lungit mult cu pachetul ăsta de tuning pentru modelul Clasa S suprem (celor de la Mercedes nu le va plăcea că-l numim Clasa S, dar e vina lor că le-au contopit pe cele două într-un singur model, în loc să păstreze Maybach-ul ca o entitate distinctă) și i-au dat drumul imediat după ce agitația (moderată) din jurul lansării lui Mercedes-Maybach S 600 s-a mai potolit.

Așa cum ne așteptăm deja de la Brabus, e o transformare completă, care include modificări la exterior, o reconfigurare interioară și un surplus semnificativ de putere. Dar hai să le luăm pe rând.

Voi începe cu motorul, pentru că sunt sigur că-i partea care te interesează cel mai mult și nu-mi place să țin oamenii în suspans. Mașina poartă denumirea Brabus Rocket 900 6.3 V12. Voi face o scurtă pauză. Doar acest lucru ar trebui să-ți spună două amănunte – nu, despre ce vorbesc, ar trebui să-ți spună un singur lucru: această mașină este aberant de rapidă. În linie dreaptă, ar trebui să adaug, dar chiar și așa, este rapidă. Rapidă de 350 km/h, ca să fim mai exacți. 3,7 secunde pentru sprintul de la 0-100 km/h, ca să fim și mai exacți, în ciuda masei sale totale de aproape trei tone.

Brabus, maybach, Mercedes-Maybach S 600, v12 biturbo

Cum au reușit să facă asta? Mai întâi de toate, dacă ești un fan pasionat de Mercedes-Benz, vei ști că un Maybach standard are un motor V12 de 6.0 litri, asta însemnând că Brabus a mărit cilindreea cu 0,3 litri. Alte modificări au fost făcute pentru a face față noii cilindree, așa că Brabus a mers pe mâna unui arbore cotit masiv cu cursă mai lungă, precum și un alezaj al cilindrilor mai mare.

Nu te-am plictisit încă? Atunci voi continua. S-a renunțat la cele două turbosuflante standard în favoarea unei perechi cu compresoare și turbine mai mari, în timp ce gazele care scapă cu totul din motor au misiunea ușurată de nou sistem de evacuare.

Rezultatul final este reprezentat de un motor de 900 CP și 1.500 Nm.

brabus-mercedesblog.com-61

Cei de la Brabus au fost (un pic) îngrijorați și în privința controlului, așa că au dezvoltat un modul special pentru sistemul de suspensie Magic Body Control care coboară vehiculul cu 25 de milimetri, fără să afecteze calitatea sublimă a rulării, adică esența mașinii ăsteia.

Așa că să trecem mai departe la următoarele două puncte, interiorul și exteriorul. Ce? Nu te interesează? Ai găsit deja ce te interesa? Mda, așa mă gândeam și eu. Totuși, aruncă o privire la galeria foto pentru a-ți face o idee completă.

Comentati?

Your email address will not be published.