Totul a început cu un dans! Mercedes-Benz intră pe toate canalele media cu a sa campanie video amuzantă pentru noul Vito, parafrazînd faimoasa poveste de dragoste din filmul lansat în anii ’80, “Dirty Dancing”. Filmarea prezintă noua utilitară ca pe rodul unei aventuri pasionale între un camion Mercedes-Benz Actros și un Coupe Clasa S.
Nu este fermecătorul Patrick Swayze în campania video care atrage atenția cu sloganul “Noul Vito. Trebuie să joci mai bine”. Dar avem camionul Actros în locul lui. Iar Coupe-ul S joacă rolul grațioasei Frances “Baby” Houseman din legendarul film. Realizat să manetizeze social media, noua utilitară este evident născută din cele mai bune gene Mercedes-Benz. De la Actros, Vito a moștenit valori de top în ceea ce privește abilitatea, dar și o economie de consum impresionantă. Coupe-ul Clasa S a pus tot ce a avut mai bun în utilitara de mărime medie: tehnologie inovatoare și toate sistemele de siguranță și asistență de la mașinile de lux. Și evident, Vito moștenește de la “părinții” săi motorizați, grație și forță, iar trăsăturile armonioase sunt tot moștenire de familie.
Noul Vito ridică standardul în segmentul utilitarelor de clasă medie. Împreună cu cel mai înalt nivel de calitate, siguranță și economie, rodul “poveștii de iubire auto” este primul vehicul din această categorie Mercedes-Benz care oferă trei variante de tracțiune: tracțiune spate, tracțiune integrală și tracțiune față. Noua generație consumă cu 20% mai puțin ca predecesorul său. Niciuna dintre rivalele utilitarei nu poate să bată cifrele de consum ale variantei echipate cu pachetul BlueEFFICIENCY, de 5,7 litri.
Campania Vito a captat atenția pe toate canalele media. Nicolai Berger, șeful Departamentului de Marketing Diviza Utilitare de la Mercedes-Benz, spune: “Lansarea campaniei de marketing este o abordare complete pentru a clarifica poziția Vito ca fiind cel mai bun și mai atractiv produs disponibil în present în segmental utilitarelor.”