Mercedes-Benz Vito 4×4: mai multă tracțiune pentru afacerea ta

,
3.71K 0

Fie că ai o companie de livrări la domiciliu în nordul Finlandei, fie că plimbi turiști în vreo zonă rurală sau că te specializezi în reparații de echipamente grele pe șantiere, acum există o dubiță care te poate scoate din orice situație complicată.

Odată cu Vito 4×4, această gamă Mercedes-Benz și-a primit ultimul membru. Până acum, Vito putea fi comandat fie cu tracțiune spate, fie cu tracțiune față. Acum există și opțiunea pentru o transmisie cu tracțiune integrală, transformînd Vito în singurul van de clasă medie ce poate fi comandat cu orice tip de tracțiune, oferind, deci, soluția ideală indiferent de situație.

Tehnologia de rulare de la Vito 4×4 este bazată pe versiunea Vito cu tracțiune spate și transmisie automata cu convertor de cuplu și distribuire a forței de frânare asistată electronic. Bineînețeles, tehnologia implicată este foarte strâns legată de cea de la mașinile de pasageri Mercedes-Benz, cu diferențialul autoblocant central capabil să distribuie cuplul într-un raport de 45:55. În cazul în care o roată sau mai multe pierd aderența, sistemul de frânare 4ETS le înfrânează individual și transmite restul puterii către roțile cu tracțiune bună în doar câteva milisecunde, făcând practic treaba a trei diferențiale mecanice autoblocante diferite.

Vito 4×4 vine cu o serie de motoare puternice, dar economice, dintre care cel mai remarcabil este cel care propulsează modelul 119 BlueTEC. Este un motor de 2.15 litri cu patru cilindri care pompează 190 CP și 440 Nm, dar în același timp, respectă normele de emisii Euro 6. Vito 4×4 folosește o transmisie automată 7G-TRONIC PLUS cu un convertor de cuplu conectată la sistemul start/stop. Toate acestea duc la un consum de combustibil mixt de doar 6.4 litri/100 km și emisii CO2 de 196 g/km.

Un factor important pentru acest apetit redus față de motorină este greutatea redusă, Vito 4×4 ducînd acul cântarului la o valoare cu doar 50 kg peste cea a versiunii cu tracțiune spate. Această greutate a fost obținută datorită unei structuri inteligente ușoare și datorită absenței unui diferențial autoblocant tradițional.

Vito 4x4 driving experience Sweden

În sfârșit, Vito 4×4 mai are un as în mânecă: a fost conceput pentru a avea loc în cele mai multe parcări și garaje, cu o înățime de doar 1.91 metri (la fel ca versiunea cu tracțiune pe față). Acest lucru îi permite să funcționeze fără restricții în centrul orașelor, acolo unde dimensiunile sunt un factor important. Ca și alte versiuni Vito, cea 4×4 este oferită în trei dimensiuni (compact, lung și extra lung) și cu trei tipuri diferite de caroserie (utilitară fără geamuri laterale pe spate, Mixto și Tourer). Prețul de pornire pentru Vito 4×4 BlueTEC (140 kw) în Germania este de 36,120 euro, dar vor urma și două versiuni mai iefine (cu 100 și cu 120 kw).

 

Comentati?

Your email address will not be published.