Mercedes-Benz scoate așii din mânecă la Salonul Auto de la Geneva

Salonul Auto de la Geneva
,
1.95K 0

A fost un spectacol pe cinste oferit de Mercedes-Benz la Geneva! În timpul conferinței de presă de pe pământ elvețian, brand-ul cu stea în frunte a expus nu mai puțin de șase modele. Și nemții au început în forță. Prima mașină adusă pe scena elvețiană a fost Mercedes-AMG GT3, supercarul aflat la prima sa apariție publică.

La Geneva, Mercedes-AMG GT3 a fost mașina care l-a adus pe Dieter Zetche pe scenă. CEO-ul de la Daimler și-a început discursul cu o glumă: “Trebuie să vă spun că ne-am gândit să vă aducem dopuri de urechi pentru prezentarea noului supercar GT3. Dar până la urmă, am considerat că nicio muzică nu este mai plăcută ca muzica AMG, cu care ne asigurăm că toată lumea în sală este trează”, a glumit Zetsche.

Cu timpi mai scurți pe tururile de circuit ca predecesorii săi, cu o masă proprie mai mică și cu o înfățișare mai agresivă ca predecesorii săi, nu e de mirare că partea de față a fost numită nas de rechin. Dar pe Zetsche nu-l deranjează chiar deloc.

“Această mașină a fost făcută să muște din rivali”, spune el, iar campionii en titre din Formula 1 par și ei înfometați după victorii și în acest sezon.

Următorul la rând a fost noul GLE: “Gene solide de SUV derivate din legendarul nostru G-Class, un stil dinamic de condus și o performanță combinate cu 30 de ani de experiență în ceea ce privește sistemul nostru de tracțiune integrală 4Matic. Acesta este cel mai sportiv SUV.” Astfel laudă Dieter Zetsche vehiculul roșu apărut pe scenă. “GLE 450 AMG Coupe – spune el – este mașina dedicată celor care vor senzații de curse în condusul lor de zi cu zi.” Și cu 585 CP și o viteză limitată electronic la 250 km/h, îl credem pe cuvânt!

Planificînd lansarea a încă 10 modele plug-in hibrid până în 2017, Mercedes-Benz a prezentat la Geneva și modelul C 350 Plug-In Hybrid. Profesorul Thomas Weber a venit cu mașina pe scenă.

Este deja al doilea model Plug-In Hybrid de la Mercedes-Benz. Cu o cifră de consum impresionantă de 2,1 l/100 km, limuzina calcă pe urmele Clasei S Plug-In Hybrid, combinînd eficiența cu dinamica. “Câștigarea unei curse începe în mintea ta”, spune Profesorul Weber, sperînd că Mercedes-Benz va câștiga și cursa vânzărilor.

Apoi pe scenă și-a făcut apariția Clasa V, iar șeful Departementului Mercedes-Benz Van, Volker Mornhinweg, a coborât dintr-unul dintre scaunele directoriale. În luna mai a anului trecut, litera V a fost adăugată în alfabetul Mercedes-Benz pentru a reprezenta Vitalitate și Viziune. V-Class Plug-In Hybrid are o autonomie electrică de până la 50 km.

Mercedes-Benz a păstrat ceva avea mai bun pentru final. Prezentat de Olla Kallenius, Mercedes-Maybach a fost unul dintre ultimele vehicule care au venit pe scenă în evenimentul care reprezintă prima sa apariție publică pe “bătrânul continent”.

Lângă Mercedes-Maybach, a parcat S 600 Pullman. Pullman-ul a fost vehiculul cu care s-au plimbat regi, papi și președinți, dar și vedete ca Elvis Presley, Liz Taylor, Coco Channel, Jack Nicholson și John Lennon au avut câte una în anii ’60.

Cu 6.5 metri de lux pur (cu aproape un metru mai lung ca versiunea standard Maybach), “aceasta este mașina care poate să pară atrăgătoare atât pentru lideri de stat, cât și pentru staruri rock”, este speranța lui Dieter Zetsche.

CEO-ul de la Daimler a încheiat conferința de presă de la Geneva cu un mesaj pentru potențialii clienți: “Avem câteva dintre cele mai mari și cele mai mici mașini de pe piață. Iar între acestea, avem o grămadă de opțiuni atractive!”

Comentati?

Your email address will not be published.