Mercedes-Benz s-a dovedit a fi cel mai inovator brand premium al ultimilor zece ani. Compania german[ tocmai a primit trei trofee la ceremonia de decernare a Premiilor Inovațiilor din Industria Auto, care a avut loc la Frankfurt.
“Dragostea pentru invenții nu moare niciodată”, era motto-ul lui Carl Benz, omul care a pus primul vehicul motorizat pe drum, în 1886. Iar succesul triplu vine ca să demonstreze că acesta este un motto și pentru Mercedes-Benz.
Compania cu sediul la Stuttgart pare că și-ar fi stabilit perfect programul pe 2015. Primesc un premiu pe zi cam la orice competiție din lume la care participă. De această dată, un studiu dezvoltat de Centrul de Management al Industriei Auto și Pricewaterhouse Coopers a dezvăluit că nemții sunt “Cel mai inovator brand premium din industria auto”, trimițînd pe șosele cel mai mare număr de premiere mondiale.
83 de premiere mondiale și 578 de inovații individuale. Acestea sunt cifrele impresinante înregistrate de Mercedes-Benz în ultimul deceniu. Inovațiile includ DISTRONIC PLUS cu sistemul Stop&Go, sistemul economic de rulare dezvoltat odată cu limuzina S 400 HYBRID și suspensia MAGIC BODY CONTROL.
Și încă nu am încheiat, pentru că jurații au decis că Mercedes-Benz este și “Cel mai inovator brand al ultimului deceniu”, menționînd aici funcția de înclinare în viraje de la S-Class Coupe, farurile Multibeam cu tehnologie LED de la coupe-ul în patru uși, CLS, dar și imaginea generală a CLA-ului Shooting Brake, un leader în segmentul său, îmbinînd cu eleganță frumusețea unui coupe cu avantajele practice ale unui break.
Daimler a câștigat și titlul pentru “Cel mai inovator grup” la categoria “Mijloace de propulsie alternative”, datorită modelelor plug-in hybrid S 500 e și C 350 e, dar și datorită vehiculului electric B-Class Electric Drive.
În ultimii zece ani, Centrul de Management al Industriei Auto, cu sediul la Bergish Gladbach, Germania, a urmărit și a evaluat sistematic inovațiile din industria auto, luînd în considerare criterii cum ar fi cantitatea, dar și calitatea.
Inovațiile sunt definite ca fiind dezvoltări care oferă le oferă clienților beneficii adiționale concrete. Inovațiile luate în considerare pe parcursul studiului au trebuit deja implementate pe un vehicul aflat în vânzare sau pe un prototip functional. Institutul de Management al Industriei Auto activează din aprilie 2004, atunci când a fost fondat de Profesorul Doctor Stefan Bratzel.
Mercedes a facut progrese in ultimul timp atat din punct de vedere al designului, cat si al modului de a comunica cu clientii. Merita acest premiu.