Mercedes-AMG E 50 4Matic Coupe cu 450 bhp, sosește anul viitor

,
1.39K 0

Mercedes-AMG E 50 4Matic Coupe va fi cireașa de pe tortul noii game E-Class Coupe, începând cu partea a doua a anului 2017, fiind propulsat de noul motor pe benzină cu șase cilindri în linie, M256, cu tehnologie mild-hybrid.

Noile unități cu șase cilindri în linie își vor face debutul la începutul lui 2017 odată cu modelul modernizat S-Class și, în cele din urmă, vor ajunge sub capota altor modele Mercedes. E 50 Coupe 4Matic va fi primul model Mercedes-AMG care va folosi aceste motoare. Tracțiunea integrală va fi standard.

Motorul M256 are o capacitate de 2,999 cc și combină un motor turbo convențional cu un compresor acționat electric și cu un sistem electric de 48V. În versiune standard, puterea este cotată la 408 CP și 500 Nm (versus 2,996 cc și 333 CP pentru vechiul V6 M276), dar Mercedes-AMG E 50 Coupe va veni cu o serie de modificări menie să ducă puterea totală la 450 CP. Acestea includ o presiune mai mare de admisie, dar și schimbări interne.

Principala inovație este sistemul de 48V. Integrated Starter-Alternator (ISG) și compresorul electric auxiliar (eZV) își unesc forțele pentru a produce un plus de putere care anulează turbo lag-ul, în timp ce sistemul îndeplinește și funcțiile clasice de acționare a pompei de apă și a compresorului aerului condiționat. ISG-ul de 48V este responsabil și pentru funcțiile hibrid.

Mercedes-Benz Sechszylinder-Benzinmotor M256, Schnittmotor. // M

Și întregul ansamblu are de câștigat de pe urma configurației noului motor cu șase cilindri în linie. Motorul este mai scurt grație absenței curelei de transmisie, așadar Mercedes a eliberat spațiu pentru componentele auxiliare pe ambele părți ale noii unități cu șase cilindri în linie. Performanța sa este una dinamică, pe măsura celei oferite de un V8, pentru că noul motor vine cu un tip inteligent de turbocompresie: asistată de sistemul ISG la plecarea de pe loc, compresorul electric auxiliar (eZV) garantează cuplu mare instant la demaraj și accelerare, scurtând timpul până când turbocompresorul mare intervine. Compresorul electric accelerează până la 70,000 rpm în 300 de milisecunde, asigurând o reacție extrem de spontană a motorului.

Încă un truc folosit de Mercedes este primul filtru de particule care va fi folosit pe un motor de serie pe benzină. Acesta captează partiulele de funingine și își va face treptat apariția pe toate motoarele viitoare, dincolo de noul motorul M256 cu șase cilindri în linie.

Mercedes-AMG E 50 Coupe va fi poziționat deasupra viitorului Mercedes-AMG E 43. La limuzină, E 43 oferă 401 CP, grație mai vechii unități V6 de 3.0 litri, dar încă nu se știe dacă, în cazul noului E-Class Coupe, Mercedes va folosi în schimb o versiune redusă a noului motor cu șase cilindri în linie.

CITIȚI AICI TOTUL DESPRE NOUL E-CLASS COUPE!

Comentati?

Your email address will not be published.