Mercedes-AMG C 63 Cabrio își face apariția pentru prima oară
, / 747 0

Mercedes-AMG C 63 Cabrio își face apariția pentru prima oară

SHARE
Home AMG C 63 AMG Mercedes-AMG C 63 Cabrio își face apariția pentru prima oară

Așteptat cu nerăbdare, Mercedes-AMG C 63 Cabrio a fost surprins pentru prima oară testînd pe drumurile publice. Super mașina decapotabilă i se va alătura fratelui coupe în gama AMG, anul viitor.

Mercedes-AMG C 63 Cabrio va fi cel de-al patrulea dintre cele patru modele lansate în cadrul noii game C-Class AMG, călcînd pe urmele limuzinei cu patru uși și al break-ului cu cinci uși. Este așteptat să fie oficial dezvăluit în 2016.

Ca și alte modele din această gamă, Mercedes-AMG C 63 Cabrio are la bază versatila platformă MRA. Mașina păstrează în mare proporțiile versiunii Coupe din care este derivată, mizînd pe același design aerodinamic și pe același interior de calitate extraordinară.

Camuflajul superficial care îmbracă acest prototip de test maschează modificările operate asupra părții posterioare, în mod special stopurile și capacul portbagajului, modificări care reflectă elementele de design prezente și la fratele mai mare, S 63 AMG Cabrio. Ba mai mult, Mercedes-AMG C 63 Cabrio va “se va conduce și mai bine decât va arăta”, susține șeful departamentului de design, Gorden Wagener.

Mercedes-C63-AMG-Cabrio

Vârful de gamă Mercedes-AMG, arătat în aceste fotografii pentru întâia oară, va fi propulsat de un motor de V8 twin-turbo pe benzină, de 4,0 litri de la Coupe. Cunoscut intern sub numele de cod M178 (M177 la Mercedes-AMG GT), motorul V8 dezvoltat de AMG prezintă injecție directă și două turbocompresoare poziționate revoluționar între bancurile cilindrilor și nu în afara lor. Modelul vine în două versiuni. Cea standard, C 63 Cabrio va găzdui 476 CP și 650 Nm, în timp ce vârful de gamă, S, este programat să dezvolte o putere solidă de 510 CP și un cuplu de 700 Nm.

Singura diferență majoră între acesta și V8-ul de 4 litri de la mașina sport Mercedes-AMG GT este soluția ungerii sub presiune cu carter uscat folosită la acesta din urmă, în timp ce primul adoptă soluția clasică cu carter umed.

Sursă: Automedia

Comentati?

Your email address will not be published.