Noul smart fortwo își sărbătorește debutul pe piață chineză la Salonul Auto de la Shanghai. Cea mai micuță mașină din lume va lua cu asalt cea mai mare piață globală.
După succesul pe care l-a avut pe piață europeană, urmată de o creștere a noilor înmatriculări (+22.7% în luna martie) citadina va fi disponibila și în China începând cu luna august 2015. Lansarea comercială a noului smart forfour va avea loc la începutul lui 2016.
„Noul smart fortwo este mașina perfectă de oraș, mai ales în zonele aglomerate din marile metropole ale Chinei. Sunt absolut convinsă că după succesul pe care l-a avut atât în Europa, cât și în Statele Unite, micuțul fortwo își va face rapid prieteni și în orașele Chinei,” a spus șefa brandului smart, Dr. Annette Winkler, în timpul discursului pe care l-a ținut la Salonul Auto de la Shanghai. „China a influențat într-o foarte mare măsură designul și dezvoltarea noului nostru smart fortwo, tocmai de aceea această mașină vine în întâmpinarea tuturor cerințelor acestei piețe,” a continuat Dr. Winkler.
„China este pe cale să devină cea mai mare piață pentru brandul smart. Am investit foarte mult în această parte a lumii, investiții ce s-au dovedit a fi de foarte bun augur. Agilitatea imposibil de egalat a noului smart fortwo compact, dar și dotările sale tehnologice ne vor permite sa câștigăm noi publicuri țintă,” explică Winkler.
La doar cinci ani de la debut, China (inclusiv Hong Kong) devenise anul trecut cea de-doua piață ca mărime pentru brandul smart (după Germania și înaintea Italiei) cu aproape 18.000 de vehicule vândute. Astfel, brandul contribuie la fabulosul succes pe care Mercedes-Benz Cars (MBC) l-a avut în China: în primul trimestru din 2015 China a fost cea mai mare piață pentru MBC.