SPY GAMES: Noul BMW M5 versus Mercedes-AMG E 63

,
1.59K 0

BMW e ocupat cu testarea noii versiuni a limuzinei sportive de clasă mare, BMW M5. Dar și Mercedes are treabă cu propria sa limuzină Mercedes-AMG E 63. A sosit momentul să vedem ce ne rezervă cele două super limuzine.

Dacă viitorul BMW M5 nu va fi gata de lansarea pe piață mai devreme de finele anului 2017, începutul lui 2018, Mercedes-AMG E 63 este deja pregătit să ajungă în showroom-uri toamna viitoare.

În ambele cazuri, camuflajul își face treaba, așa că este greu de observat vreo modificare majoră în ceea ce privește design-ul exterior față de versiunile standard, deși este clar că modelele vor folosi un ansamblu cu patru țevi de evacuare și vor veni cu câte o bară față extrem de agresivă.

BMW-M5-010a

Este evident că noua generație a super limuzinelor nu va face un pas mare înainte în privința design-ului față de frații obișnuiți. Bineînțeles, Seria 5 mai are încă un an până la apariție, așa că nu știm nici cum va arăta modelul de serie. Dar luînd în considerare design-ul progresiv al Seriei 7, este OK să presupunem că nu va fi nicio mutare importantă la acest capitol.

Mercedes-E63-AMG-003

Ne-am familiarizat deja cu design-ul noului E-Class. Așadar, ne așteptăm ca E 63 și E-ul ‘normal’ să împărtășească multe elemente de design. Nouă la E 63 va fi priza de aer amplă, mai coborâtă, acompaniată de detaliile din fibră de carbon și jantele cu design specific AMG.

Conform zvonurilor, BMW M5 va folosi același motor V8 biturbo de 4,4 litri ca și modelul actual, dar acesta va fi îmbunătățit pentru a produce 626 CP, o putere care, sinceri să fim, sună fabulos pentru ceea ce este această mașină la bază, o limuzină de familie.

Între timp, vârful de gamă E-Class ar trebui să ofere până la 600 CP, grație noului său motor V8 biturbo de 4,0 litri. Noua limuzină ultra-performantă de la Mercedes va fi primul model care va folosi motorul V8 de ultimă oră în cea mai puternică versiune, depășind și C 63 și AMG GT S.

Mercedes-E63-AMG-005

Plusul de putere nnu este singurul lucru care îi va face pe oameni să saliveze cu gândul la noul BMW M5, în premieră, acesta urmând să poată fi comandat cu sistemul de tracțiune integrală xDrive. Tracțiunea spate va fi standard.

BMW-M5-010b

Indiferent de ce ați putea crede, e bine de știut că noul BMW M5 va fi și cu 100 de kilograme mai ușor ca modelul actual. Și noul E 63 va fi mai ușor și mai rapid ca predecesorul său, cu setări modificate ale cutiei pentru schimburi mai rapide – în ton cu filosofia AMG.

Încă o mișcare pentru a contracara oferta rivalului, se zvonește că noul BMW M5 va beneficia și de o versiune Touring, asemănătoare cu Mercedes-AMG E 63 T-Modell.

Foto: AUTOMEDIA

Comentati?

Your email address will not be published.