Mercedes-Benz SL facelift și-a făcut apariția în toată splendoarea la exact 24 de ore de la prima fotografie cu lumină difuză, care arăta doar superficial conturul noului Mercedes. Este acesta modelul cabrio de la care ne așteptăm să ne aducă vara înapoi? Este mai mul sau mai puțin de atât? Haideți să vedem!
Iată-l, în totalitate, fără lumină difuză care să-i ascundă cu discreție liniile senzuale. Acesta este noul Mercedes-Benz SL facelift. Super-brand-ul de la Suttgart tocmai a făcut publică o galerie foto cu mașina care va fi prezentată oficial abia peste opt zile, la Salonul Auto de la Los Angeles. Dar înainte de a decola spre California, o avem chiar aici, în fața ochilor noștri.
Actualul SL, nume de cod R231, a fost lansat în 2012, iar Mercedes i-a aplicat un facelift chiar la mijlocul ciclului de viață.
Decapotabila Mercedes vine cu o grilă frontală de tip diamant, secționată de o singură lamelă, cu o configurație foarte foarte asemănătoare cu cea a deja familiarului Mercedes-AMG GT. SL păstrează însă elemente tipice familiei cabrio SL, cum ar fi ecartamentul amplu și prizele mari de aer din partea frontală.
Partea posterioară a noii decapotabile construite la Stuttgart vine, de asemenea, cu mici modificări, cu stopuri și bară redefinite și – garantînd o înfățișare feroce, țevi de evacuare proeminente și un difuzor de aer masiv.
La interior, SL-ul a suferit un transplant serios. În ciuda faptului că modelul aparține familiei S-Class, bordul acestuia urmează configurația pe care o regăsim și la roadster-ul SLK, cu display-ul Comand integrat în bord și cu un control asemănător al sistemului multimedia și audio.
Preluat de la mașina sport AMG GT, SL primește selectorul care pune mașina la treabă în cinci moduri diferite: Individual, Comfort, Sport, Sport+ și Race. Așa cum arată fotografiile, chiar lângă selector, se regăsesc alte trei butoane: unul pentru reglarea ESP-ului, al doilea pentru setările suspensiei și cel din urmă pentru modul manual.
Detaliile tehnice sunt încă secrete, dar actuala gamă de motorizare rămâne neschimbată, atât motorul V8 (SL 500 și SL 63 AMG), cât și cel V12 (SL 65 AMG) regăsindu-se sub capota noului SL facelift. SL 63 AMG va folosi în continuare explozivul motor turbo V8 de 5,5 litri, în timp ce SL 65 AMG va fi propulsat de atotputernicul V12 biturbo de 6,0 litri.
SL 400, cu al său motor V6 biturbo de 3,0 litri, dezvoltînd 333 CP, va rămâne modelul de bază al gamei.
La corida supermașinilor decapotabile, Mercedes-Benz SL are de înfruntat rivali puternici, cum ar fi Jaguar F-Type Cabrio și BMW Seria 6 cabrio.
Noua bijuterie a coroanei de la Stuttgart își va face debutul public la Salonul Auto de la Los Angeles, pe 20 noiembrie, iar mașina va ajunge în showroom-uri anul viitor.
Dar înainte de asta, rămâneți pe frecvență pentru a afla mai multe despre Mercedes-Benz SL facelift.