Câte mașini Mercedes-Benz încap într-un avion?

,
2.2K 0

Toată lumea la bord! Cuplați-vă centurile de siguranță! Suntem pregătiți pentru decolare. De obicei, căpitanul transmite acest mesaj pasagerilor și echipajului. Dar de această dată, o spune unor mașini Mercedes-Benz încărcate într-un avion de marfă.

Este agitație mare pe aeroportul din Frankfurt. Aeronava Lufthansa Cargo MD-1 1F are trapa deschisă. La volanul unui vehicul camuflat, Andreas Rothweiler urcă pe rampă cu spatele și intră direct în cala avionului. Face același lucru de 20 de ori.

mașini Mercedes-Benz Lufthansa

În momentul în care termină, 16 mașini se află pe puntea principală și alte patru pe puntea inferioară. Cel care a dus mașinile în cală este Directorul General al serviciului car-go și un expert în astfel de transporturi de mașini Mercedes-Benz.

Zece dintre cele douăzeci de mașini sunt acoperite cu prelată neagră și poartă celebrul camuflaj alb-negru. Prelata este înlăturată doar atunci când sunt conduse în avion. Sunt mașini care deocamdată, nici nu există oficial, așa că din acest motiv trebuie ascunse de ochii curioșilor.

mașini Mercedes-Benz Lufthansa

Mercedes-Benz transportă aceste automobile peste Atlantic, pentru a le testa în condiții naturale de ger, în Bemidji, nordul statului american Minnesota, acolo unde iarna, temperaturile ating și -20 de grade.

Nu este prima dată când se face un astfel de transport. Iar unul dintre colegii lui Andreas Rothweiler, Dieter Czejka, s-a deplasat personal la Stuttgart pentru a se asigura că vehiculele pot fi încărcate pe puntea inferioară fără ca trapa îngustă să aibă nevoie de vreo modificare.

mașini Mercedes-Benz Lufthansa

Experții au grijă ca rezervorul de combustibil, dar și bateria aflată sub capotă, să nu devină cumva transport periculos, astfel că manevrează prețioasa marfă cu atenție sporită.

Specialiștii în astfel de transporturi au câștigat experiență de-a lungul timpului. Fac același lucru de câteva ori pe an. În ianuarie, transportă mașini la Detroit. Urmează apoi Salonul Auto de la Shanghai, în aprilie, la capătul celălalt al lumii. În fiecare toamnă, mașinile sunt urcate din nou în avion pentru a fi duse înapoi în Asia, de această dată pentru Salonul Auto de la Tokyo.

mașini Mercedes-Benz Lufthansa

Responsabil cu clienții cheie, Konrad Moser, care a sărbătorit recent 40 de ani în companiei, este expertul în automobile al departamentului de transporturi marfă de la Lufthansa. Și știe că nu întotdeauna se transportă mașini asamblate complet. Uneori, se duc peste mări și țări doar piese auto. În primăvara anului 2012, a avut de dus la bun sfârșit un transport urgent: 350 de motoare de câte 1 500 kg fiecare, din Germania până în Japonia, la Tokyo. Partenerul Daimler, Fuso, voia să proceseze comenzi suplimentare în regim de urgență, așa că serviciul Lufthansa Cargo a fost nevoit să se conformeze.

 

Sursă: Mercedes-Benz.

Comentati?

Your email address will not be published.