O grămadă de curse au testat abilitățile supercarului Meredes-AMG GT S, dar niciuna nu se compară cu ce urmează să vedeți. Niciodată! Așadar, cea mai nouă sportivă de la Mercedes se ia la întrecere cu trenul de mare viteză Eurostar, într-o cursă cu startul la Londra și cu linia de sosire în sudul Franței, la Cannes.
Trebuia să ne așteptăm la așa ceva. Mai devreme sau mai târziu, tot trebuia să se întâmple. Trenul-glonț rămăsese singurul care încă nu provocase Mercedes-ul AMG GT S.
Lăudîndu-se cu cei 510 CP ai săi dezvoltați de deja celebrul motor V8 de 4.0 litri, Mercedes-ul poate atinge o viteză maximă de 310 km/h și poate ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde.
Eurotrenul operează cu 300 km/h, dar poate atinge o viteză uluitoare de 334 km/h. Ei bine, nu degeaba i se spune “glonț”.
Sunt 1031 km între capitala Marii Britanii și orașul aflat pe Riviera Franceză, Cannes.
Editorul de la Sunday Times, Dominic Tobin, a urcat la volanul GT S-ului, în timp ce colegul său, Joe Dunn, a călătorit cu trenul. Avînd în vedere obstacolele pe care le poate întâlni un șofer pe parcursul unui drum atât de lung, blocaje rutiere, reguli de circulație, opriri pentru realimentare, mașina a pornit cu o oră mai devreme, la 3:10 a.m. Traversarea canalului dintre Marea Britanie și nordul Franței îi va lua aproximativ 35 de minute. Pasagerul serviciului transcontinental Eurostar trebuie să prindă legătura de la Marseille. Dar până atunci, se relaxează și se bucură de confortul călătoriei.
Deci ce va face bombardiersul Mercedes în fața “glonțului” Eurostar?
Mercedes-AMG GT S, cu Dominic Tobin la volan, călcînd pedala de accelerație până la podea pe autostrada franceză timp de 10 ore, a ajuns la destinația din sudul Franței cu 20 de minute înaintea trenului. Dar oare de ce a întârziat Joe Dunn? Cu siguranță ați văzut în clip, nu-i așa?