Bestia neîmblânzită. Un nou clip cu Mercedes-AMG GT3

,
1.61K 0

Dacă simțiți că nu vă mai săturați de Mercedes-AMG GT3, acest clip a fost lansat ca să vă mai potolească setea de adrenalină măcar un pic. La o zi după ce l-a expus pe scena de la Geneva, Mercedes-Benz lansează un clip mai lung cu mașina de curse.

Așteptarea ne omoară. Clipul filmat și cu ajutorul unor drone ne amână cu jumătate de secundă momentul în care mașina o ia, în sfârșit, la fugă. Ieșind de la pit stop-uri direct pe pistă, Mercedes-AMG GT3 atacă liniile drepte și curbele ca și cum ar vrea să le înghită de-a dreptul, centimetru cu centimetru, înfometat să muște – așa cum a spus Dieter Zetsche – din rivali. Și arată perspective optimiste, din moment ce capota cu aspect periculos adăpostește un motor AMG V8 de 6,3 litri cu gene de vitezoman în ADN.

Cu eleronul strălucind în soarele care abia se întrezărește printre nori, mașina de curse a viitoarei generații o ia la goană măturînd pista și parcurgînd tur după tur, mult după apus. Dacă vedeți aceste faruri în oglinda retrovizoare, trebuie să vă dați la o parte. Nu e tocmai genul de adversar cu care să vă luați la întrecere.

Cea mai recentă mașină marca Mercedes-AMG și-a făcut prima apariție publică la Salonul Auto de la Geneva. L-a adus pe scenă pe CEO-ul de la Daimler, Dieter Zetsche. Herr Zetsche susține că asta e mașina în fața căreia poți avea două reacții total opuse: îți pui dopuri de urechi sau asculți simfonia AMG până la capăt. “Așa ne putem asigura că toată lumea e trează”.

Cu 187 de victorii, SLS AMG GT3 are un urmaș de rasă pură, care oferă putere veritabilă și o senzație pe măsură, cu liniile sale îndrăznețe și cu tehnologia inovatoare. Și chiar dacă arată ca o mașină solidă în genul celor americane, cel mai recent GT3 de la Mercedes-AMG vine cu o structură ușoară, realizată aproape în totalitate din fibră de carbon și un cadru ușor, dar rigid, din aluminiu.

Construit conform normelor FIA pentru GT3, supercar-ul va fi livrat primului client până la sfârșitul acestui an, astfel încât echipele să-l poată alinia la start la începutul sezonului 2016.

Dați-ne un like pe Facebook și urmăriți-ne pe Twitter, ca să fiți la curent cu tot ce mișcă în lumea Mercedes-Benz!

Comentati?

Your email address will not be published.