AMG vine de la “Ah, My God!” Asta au spus americanii după ce au fost hipnotizați de CLA 45. Dar SUA nu mai are “provizii” CLA, din moment de modelul s-a dovedit a avea un success fenomenal. “A fost cea mai bună lansare a noastră din ultimii 20 de ani”, spune șeful Mercedes-Benz din Statele Unite, Steve Canon.
“Când a fost ultima oară când ați simțit ceva ce, pur și simplu, nu ați putut exprima în cuvinte? Noi nu am putut găsi o expresie pentru acest sentiment, așa că am inventat una. Ah My God (Oh, Doamne!)” De la asta vine AMG, susține noua reclamă TV la CLA 45 AMG, care i-a convins pe consumatorii dintre Pacific și Atlantic să golească show-room-urile în cel mai scurt timp. Oricât de pompos ar putea să sune, dragonul AMG care scoate fum pe nări, împreună cu membrii din aceeași gamă, sunt o prioritate pentru fanii americani ai mărcii cu stea în trei colțuri.
Șefii Mercedes au confirmat că dealerii mai au foarte puține mașini pe stoc, din moment ce le mai ajung doar 10 zile. Ca referință, stocuri care să ajungă 60 de zile sunt considerate a fi sigure.
În Statele Unite, Merceds a vândut 14 113 CLA-uri doar în primele patru luni de la lansare, anul trecut. “Am fi putut vinde dublu, dacă am fi avut pe stoc”, este declarația directorului Daimler, Dieter Zetsche, promițînd că Mercedes aproviziona show-room-urile din Statele Unite.
Fabrica Mercedes din Kecskemet, Ungaria, a adăugat un al treilea schimb, în primăvara trecută, ca să facă față cererii uriașe de CLA. “Nu ne vom lăsa clienții să aștepte prea mult”, spune șeful Daimler. Dar în timp ce așteaptă, clienții se pot bucura de reclama la CLA, care garantează acel sentiment de “Ah, My God” odată ce iau loc la volan.