PRIMUL TEST COMPARATIV. Mercedes GLC Coupe 2017 versus BMW X4
, / 933 0

PRIMUL TEST COMPARATIV. Mercedes GLC Coupe 2017 versus BMW X4

SHARE
Home Mercedes-Benz GLC-Class PRIMUL TEST COMPARATIV. Mercedes GLC Coupe 2017 versus BMW X4

Mercedes GLC Coupe 2017 își întâlnește marele rival. Primul test comparativ aduce față-n față cel mai tare Mercedes de la ora actuală și BMW X4, grație auto-motor-und-sport.de.

SUV-urile Coupe sexy sunt ultimul răcnet în zilele noastre. Vlăstarul unui SUV și al unei mașini sport, care oferă poziția înaltă adorată de clienți. Designul vinde, dar trebuie să aducem în discuție și portbagajele mici, vizibilitatea spate redusă și spațiul mai mic la cap. Dar până la urmă, un coupe este un coupe, o declarație de design și lifestyle, iar în această arenă, se joacă după legi și valori diferite.

Mercedes GLC Coupe 2017 este un GLC standard convertit într-un coupe. Ampatamentul și platforma MRA au rămas practic aceleași. Chiar și interiorul de înaltă calitate a fost adoptat integral, dar acoperișul amplasat cu patru centimetri mai jos și forma de coupe fac diferența: din față până în spate, coupe-ul arată acum aplatizat și aerodinamic, prezența sa scenică fiind mai puternică față de versiunea standard.

Această conversie în privința stilului a făcut minuni din punct de vedere comercial, începînd cu 2014, la BMW. Nici X4 nu se deosebește radical de X3, dar manevrabilitatea se află la un nivel superior, grație stabilizatoarelor, arcurilor și amortizoarelor mai rigide. În ciuda masei sale la gol de 1.890 kg, X4 cu tracțiune integrală și cu motorul pe benzină cu șase cilindri este un atlet spontan și agil. Șasiul adaptiv oferit opțional (1.100 de  euro) garantează un nivel deosebit de confort.

2017-mercedes-glc-coupe-x4-32

Mercedes echipează standard GLC-ul Coupe cu suspensie sport, jante de 18 inch și oferă suplimentar o suspensie pneumatică (2.261 euro) sau o suspensie de oțel cu amortizare variabilă (1.130 de euro). Un comutator aflat pe consola centrală permite GLC-ului Coupe să își modifice caracterul între confortabil și sportiv. Partea cea mai bună: spre deosebire de rivalul din Munchen, Mercedes GLC Coupe 2017 nu este niciodată rigid și incomod. Timpii scurți de schimbare a treptelor asigurați de transmisia automată 9G-Tronic cu 9 trepte pot fi considerați, de asemenea, ideali. O coloană sonoră pe măsură este asigurată de către sistemul sport de evacuare (416 euro).

2017-mercedes-glc-coupe-x4-27

În timp ce X4 este disponibil cu trei motoare pe benzină (de la 184 la 360 CP) și cu trei motoare diesel (190-313 CP), Mercedes GLC Coupe își face debutul în septembrie, cu trei unități cu patru cilindri (170-211 CP, 220 d, 250 d și 250) – toate cu transmisia automată cu nouă trepte și tracțiune integrală oferite standard. Începînd cu luna decembrie, își fac apariția și 350 d, 300, dar și versiunea plug-in hybrid 350 e, aceasta din urmă fiind și singura echipată cu transmisia 7G-Tronic. Deși este cu aproximaitv 8.000 de euro mai scump ca GLC 250 coupe cu același motor turbo de 2 litri, acesta convinge grație consumului redus de combustibil în ciclul NEDC și a managementului inteligent de rulare și economisire a energie.

2017-mercedes-glc-coupe-x4-11

Interioriul impresionează în ambele situații

Puține sunt diferențele dintre cele două, în ciuda diferenței de vârstă, în ceea ce privește dimensiunile exterioare și interioare. În ceea ce privește portbagajul, avem același volum (500-1400 de litri), dar BMW-ul este mai practic în comparație cu Mercedes-ul, care are de suferit din cauza podelei mai ridicate. În schimb, pasagerii din spate stau mai puțin confortabil în X4, din cauza banchetei mai joase și cu șezut mai scurt. Habitaclul BMW-ului dă o senzație de monotonie.

De asemenea, ecranul navigației este mai mic, dar operațiunile prin intermediul sistemului iDrive rămân mai intuitive decât în cazul GLC-ului Coupe, cu a sa navigație cu meniu trasat pe două niveluri, controlată prin intermediul unui buton rotativ cu touchpad.

Concluzie

Nu merită să discutăm sensul unui SUV coupe, pentru că înfățișarea eclipsează multe dezavantaje precum spațiul, vizibilitatea și prețul. Ceea ce impresionează cel mai mult este dorința producătorilor de a face experiența la volan mai intensă și mai dinamică. Cu noul șasiu adaptiv din oțel, Mercedes se apropie mai mult ca niciodată, în ceea ce privește agilitatea, de BMW, dar se descurcă și fără o suspensie rigidă și adoptă un design mai tentant decât X4.

Pret (Euro, Germany)
49.980 € 49.445 €
Lungime x Lățime x Înălțime (mm) 4732 x 1890 x 1602 4732 x 1890 x 1602 mm
Portbagaj (liters) 500 bis 1400 L 500 bis 1400 L
Motor(capacitate)
2143 cm³ / 4 cilindri 1991 cm³ / 4 cilindri
Putere/Cuplu(PS/Nm) 170/400 211/350
Viteza maximă (km/h) 210 222
Accelerație 0-100 km/h (s) 8,3 7,3
Consum mixt (l/100 km)
5,0 6,9

Comentati?

Your email address will not be published.