Photoshop, nu greșeală: fotografii cu Mercedes C-Class Coupe fără camuflaj

,
2.63K 0

Când aceste fotografii au apărut pe site-ul Autobild.de, toată lumea a reacționat: ce fac tipii ăștia? Tocmai au postat poze cu mașina care trebuie să rămână secretă până în septembrie? Ei bine… să revenim cu picioarele pe pământ! Fotografiile nu sunt postate din greșeală. Sunt doar imagini realizate digital.

Astfel își imaginează jurnaliștii germani cum va arăta Mercedes C-Class Coupe. Au primit mașina pentru un test în însorita Californie, dar spatele era încă ascuns sub un camuflaj masiv, așa că au introdus fotografiile în Photoshop și le-au transformat total.

2016-Mercedes-C-Class-Coupe-side-from-AutoBild-900x600

Mercedes-Benz C-Class Coupe pozează alături de Ford Mustang 2016, care este disponibil și într-o versiune cu 4 cilindri și 317 CP.

În partea frontală, coupe-ul de la Mercedes seamănă mult cu limuzina C-Class. Dar din profil, începe să semene a coupe veritabil. Portierele din spate au fost eliminate și lungi linii proeminente se întind de la pasajele roților din față până la cele din spate.Cu o înălțime cu 40 mm mai mică decât limuzina, un parbriz mai înclinat și o parte posterioară mai alungită, viitorul C-Class Coupe este cel mai frumos coupe compact Mercedes construit vreodată.

Și pentru că tot am ajuns la partea posterioară, aceasta este inspirată aproape în totalitate  de la S-Class Coupe, dar micul eleron de pe capacul portbagajului, stopurile alungite poziționate orizontal și difuzorul de aer nu ne-ar surprinde prea tare dacă, în septembrie, când mașina va ajunge la Salonul Auto de la Frankfurt, ar arăta exact la fel ca în fotografii.

2016-Mercedes-C-Class-Coupe-rear-from-AutoBild

Versiunea coupe va primi elementele tradiționale ale coupe-urilor Mercedes cum ar fi comanda electrică pentru centura de siguranță față oferită și la Clasa E Coupe. C-Class Coupe va înlocui E-Class Coupe construit pe platforma fostei generații Clasa C.

Poziția de condus este mai joasă în Mustang care are un interior ce ne amintește de iluștrii săi predecesori. Spațiul în față în Mustang este generos dar în spate spațiul pentru cap este mai mic decât în C-Class Coupe. De asemenea, calitatea de fabricație și materialele sunt net superioare în Mercedes.

C-Class Coupe testat de jurnaliștii de la Autobild – C 300 Coupe – este propulsat de un motor pe benzină, 2 litri cu patru cilindri, care dezvoltă 245 CP și care este cuplat cu o transmisie automată cu șapte trepte. Cunoscuta cutie automată cu 7 trepte schimbă mai repede decât cea de la Mustang, coupe-ul mercedes fiind și mai economic cu circa 20-30%.  În ciuda unei puteri mai mici cu 72 CP, C 300 Coupe accelerează de la 0 la 100 km/h aproape la fel de repede ca Mustang în circa 6 secunde.

Trenul de rulare a fost preluat de la limuzina C-Class dar sunt și diferențe. Raportul final al transmisiei este mai scurt iar jantele disponibile sunt între 17 și 19 inch. Direcția noului coupe Mercedes este precisă și suspensia sport prezentă pe prototipul testat este neașteptat de confortabilă pentru un coupe sport. În schimb, Mustang are o suspensia care vibrează pe denivelările lungi, iar direcția este destul de imprecisă.

Când vor debuta vânzările în toamna lui 2015, C-Class Coupe va fi disponibil cu o gamă largă de motorizări de la motoare diesel și benzină cu 4 cilindri până la motoare V6 și top modelele AMG C 63 în două versiuni de putere – 476 și 510 CP. O versiune cabrio va urma în 2016.

Auto Bild estimează un preț de 45.000 de euro pentru C 300 Coupe față de 37.000 euro la Mustang cu 4 cilindri și 42,000 euro la Mustang V8 de 421 CP.

 

Sursă foto: Autobild.

Comentati?

Your email address will not be published.