Noile modele Mercedes până în 2020. Detalii complete

,
6.12K 0

Planul modelelor noi Mercedes până în 2020 include mașini electrice, mașini de lux și mașini cu prețuri convenabile. Importanța vehiculelor compacte va continua să crească. Noul A-Class va fi lansat în 2018, acesta fiind urmat de alte modele, cum ar fi SUV-ul GLB. Mercedes plănuiește o familie de vehicule electrice și un model AMG, care se va poziționa ca rival pentru Porsche Panamera.

Astăzi, A-Class și platforma MFA cu tracțiune față funcționează excelent și își adjudecă 30% din totalul vânzărilor. Cea de-a patra generație sosește anul viitor. Este remarcabilă maturitatea stilistică la care a ajuns A-Class cu toate derivatele sale. Schimbarea optică radicală operată sub comanda directorului de design Gorden Wagener a reușit cu siguranță. Iar odată cu modificarea modelului, aceasta ar trebui să devină și mai evidentă.

a-class

“Claritate senzuală” este stilul brand-ului Mercedes – iar acest slogan va fi, în curând, amplificat: și mai puține linii și margini, totul reducându-se la strictul necesar. Deschiderile înguste ale portierelor din spate, adesea criticate, vor fi schimbate pe viitor – o linie a acoperișului, care coboară acum mai spre spate va face astfel încât vehiculul să nu piardă nimic din dinamica vizuală. La capitolul dimensiuni, noul A-Class rămâne aproape neschimbat, dar o utilizare mai eficientă a spațiului oferă mai mult loc pentru compartimentul bagajelor.

Mai multe modele
Cel puțin șapte modele vor avea la bază cea de-a doua generație a platformei cu tracțiune față MFA. Modele coupé și decapotabile, a căror apariție este deja speculată pentru viitorul A-Class, nu se regăsesc pe listă. Dar SUV-ul GLB este un model complet nou, care reduce distanța dintre GLA (care are, la ora actuală, o lungime de 4,42 metri) și GLC (4,65 metri). Pentru a reduce costurile, acest model nu va fi construit pe platformă modulară cu tracțiune spate ca GLC, ci pe platforma MFA.

Cu o lungime de 4,55 metri, GLB poate găzdui până la șapte persoane pe trei rânduri. Pentru că Mercedes vrea să fie un standard în ceea ce privește conectivitatea, telematica și înalta calitate, GLB și toate celelalte modele derivate din A-Class vor moșteni dotările de siguranță care se regăsesc la Clasele E și S. În ceea ce privește sistemul multimedia, modelele vor trece dinclo de versiunea 5.5 a sistemului Command de la noul E-Class, primind, în schimb, versiunea 6.0. Bordul va face un salt uriaș în comparație cu actuala familie A-Class, exact ca generația E-Class, anul trecut.

glb

Și interiorul este dominat de o zonă amplă de ecrane – pentru un aspect interesant, Mercedes se poziționează clar în fața celor de la BMW, care încă folosesc ecrane fixe, independente, de dimensiuni mult mai mici.
Suprafețe mici cu tehnologie touch aflate pe volan facilitează operarea, la fel ca și display-ul cu funcții touch poziționat în centru. Controller-ul rotativ este, așadar, omis.

Și grupul propulsor? La bază, regăsim motoarele preluate de la Renault (diesel de 1,5 litri și turbo pe benzină de 1,6 litri de la 125 CP), acompaniate de unitățile Mercedes cu patru cilindri, pe benzină de 2 litri, (184 și 211 CP) și pe motorină de 2 litri (150 și 194 CP). Ulterior, va fi adăugată o versiune plug-in hybrid cu autonomie electrică de 100 km.

s-class-fl

S-Class Facelift în 2017
Haideți să aruncăm o privire la viitorul apropiat. În 2017, Mercedes lansează E-Class Cabrio și Coupe și GLA facelift. La Salonul Auto de la Shanghai din aprilie, va fi dezvăluit S-Class facelift, cu un sistem electric de 48 de volți și funcții de rulare autonomă. Noile sisteme vin în sprijinul șoferului nu numai pe autostradă, dar și pe șosele și în sensuri giratorii.

AMG își sărbătorește deja aniversarea de 50 de ani la Salonul Auto de la Geneva, cu un model între Clasa E și Clasa S, construit pe platforma MRA cu tracțiune spate. Nu este un derivat sport al lui CLS sau un model Shooting Brake, ci un model GT cu patru uși – un rival pentru Porsche Panamera, cu o putere în jurul valorii de 600 CP. Ulterior, în aprilie, Mercedes-AMG E 63 (571 CP), care este disponibil cu 612 CP în versiunea S, dar și AMG GLC 43 (401 CP) își vor face debutul la Salonul Auto de la New York.

cls

Marea ofensivă auto

În 2018, Mercedes GLC F-Cell demarează noua strategie electro-auto. Celule pe pilă de combustibil și baterii litiu-ion reîncărcabile (cu o putere de aproximativ 9 kWh) funcționează în tandem. De ce? Pentru că SUV-ul rulează electric primii 50 de kilometri peste baterie. Ca regulă, este suficient pentru călătoriile cotidiene și anulează nevoia drumului până la stația de hidrogen atât timp cât rețeaua este ca în prezent. Dacă este necesar, poți rula 500 de kilometri cu emisii zero.

În 2019, își va face apariția primul model Mercedes-EQ – sub forma unui SUV, prezentat de șeful Daimler Dieter Zetsche la salonul auto de la Paris în octombrie: “Viitorul aparține rulării cu emisii zero,” a subliniat acesta, încă o dată. Ca mulți alți producători, Daimler speră să obțină prin vânzările mașinilor electrice, o cotă între 15 și 25% din cifrele totale de vânzări până în 2025. Din acest motiv, Mercedes a ales un SUV EQ (cea mai populară nișă), care a fost prezentat în premieră în octombrie, sub forma unui concept cu o baterie litiu-ion de 70 kWh, furnizată de sucursala Daimler, Deutsche Accumotive. Puterea ajunge la 350 CP, iar autonomia ajunge până la 500 de kilometri. Acest model este, așadar, un veritabil rival pentru noul Audi Q6, care își va face debutul în 2018 și va costa între 65.000 și 80.000 de euro – în funcție de dimensiunea bateriei. Și Jaguar va avea un SUV electric cu al său I-Pace, așteptat să-și facă apariția în prima jumătate a lui 2015, cu un preț de aproximativ 75.000 de euro.

eq-sedan

Și limuzina Mercedes-EQ se încadrează în acest segment de preț – fiind de diminesiunile Clasei E. Mercedes va mai poziționa două automobile de lux în segmentul superior al Clasei S – o limuzină și un SUV.

Toate vor fi inspirate de conceptul F 015 în cee ace privește tehnologia de ultimă oră a bordului: un ecran TFT mare, independent, de 24 de inchi redă toată informația relevantă în câmpul vizual al șoferului, iar suprafețe mici cu tehnologie touch sunt localizate pe volan. În consola centrală, regăsim un alt ecran, care înlocuiește butonul rotativ convențional.

models

Sursă: Auto-motor-und-sport.de

Comentati?

Your email address will not be published.