Noul Mercedes-Benz Clasa C – acum, și cu un nod în papură
, / 599 0
Mercedes-Benz C-Class

Noul Mercedes-Benz Clasa C – acum, și cu un nod în papură

SHARE
Home Mercedes-Benz C-Class Noul Mercedes-Benz Clasa C – acum, și cu un nod în papură

„Până la urmă de ce te-ai despărțit de Lucy?” „Păi mă uitam prin garderoba ei și…am găsit un pulover verde.” „Și?” „Glumești? Urăsc verdele!” Situația asta (ipotetică) nu e deloc departe de ceea ce se întâmplă în videoclipul de mai jos.

Sunt mii de persoane contribuie la conceperea unei mașini și, din cauza asta, noi, clienții, ne așteptăm ca totul să fie perfect. Dacă există vreo problemă, e posibil să fie trecută cu vederea de 99% dintre cei implicați în dezvoltarea produsului, însă undeva pe linie trebuie să existe cineva care să o identifice, și un alt cineva care să și o remedieze.

Pe de altă parte, se poate ca noi să nu considerăm anumite caracteristici sau aspecte drept probleme. Facem lucrurile în mod diferit și nu este imposibil să îți imaginezi că un lucru pe care tu îl consideri a fi un defect, a primit undă verde de la un inginer care a considerat contrariul.

În situația asta, niciunul nu are dreptate și niciunul nu greșește. Ar putea să facă teste sau să se folosească de focus grupuri, dar știm cu toții cât de secretoși ( a se citi „paranoici”) sunt producătorii când vine vorba despre produse încă nelansate pe piață, deci opțiunea asta iese din calcul. În schimb, ei trebuie să se bazeze pe studii efectuate pe produsele actuale ( atât ale lor cât și ale concurenței), pe intuiție și pe bun-simț.

Totuși, în ceea ce-l privește pe acest jurnalist auto, el e de părere că Mercedes-Benz a dat-o în bară cu comenzile pentru sistemul audio din noua Clasă C. Numele său este Micah Muzio și spune că întreaga procedură de a schimba melodia cu ajutorul sistemului COMAND este mult prea incomodă. Și știi ceva? Probabil că are dreptate.

Mercedes și-a dorit să elibereze bordul de cât mai multe dintre butoane, așa că meniul sistemului de infotainment a trebuit să crească în stufoșenie și complexitate. Cineva din interiorul companiei a luat această decizie, iar superiorul acelui cineva a aprobat-o. Apoi, altcineva a fost însărcinat cu găsirea unei soluții ideale pentru a compensa dispariția tuturor acelor butoane. Așa cum spune și domnul Muzio, acest cineva din urmă nu a făcut o treabă foarte bună.

Dacă vei vedea videoclipul până la capăt, vei observa că, în afară de un consum mai mare decât la BMW, nu a găsit prea multe lucruri rele de spus despre noua Clasă C. Așadar, toată agitația cu schimbarea melodiei, deși reală, a fost doar o încercare de a găsi nod în papură din partea unui jurmalist auto care, așa cum trebuie, a simțit nevoia să spună și ceva rău despre mașină, doar că s-a văzut în pană de subiecte.

Comentati?

Your email address will not be published.