În bătaia vântului – Mercedes-AMG GT R în tunelul de vânt

,
1.36K 0

Mai iute ca vântul și ca gândul! Boliul de curse certificat pentru drumurile publice Mercedes-AMG GT R combină elemente de aerodinamică și design într-un mod care îl ajută să întâmpine cea mai mică rezistență la vânt.

Doi ani a durat dezvoltarea sistemului aerodinamic patentat al șasiului GT R-ului. După teste și încercări nenumărate, inginerii AMG au ajuns la acest rezulat: un sistem care reduce rezistența la vânt, mărește viteza aerului pe sub vehicul, scade presiunea și face toate astea fără să afecteze dinamica părții posterioare. “Este capodopera, piesa de rezistență a mașinii”, spune șeful departamentului de dezvoltare a aerodinamicii, Gustavo Estrada. El este cel care, în clipul de mai jos, explică exact cum funcționează pachetul aerodinamic al cele mai puternice mașini certificate pentru drumurile publice, construită vreodată la Affalterbach.

Mercedes-AMG GT R (22)Profilul aerodinamic este în totalitate nou și este aproape invizibil în partea frontală, sub mașină. Acesta coboară automat la viteze de peste 80 km/h pentru a îmbunătăți fluxul aerului. Generează astfel efectul Venturi, care practic “lipește” mașina de asfalt și reduce efectul de ridicare pe puntea din față cu aproximativ 50% la viteza maximă.

Difuzorul dublu din spate este proiectat în așa fel încât să îmbunătățească fluxul de aer și stabilitatea punții spate. Unghiul eleronului proeminent poate fi reglat în funcție de preferințele șoferului.

Sistemul de control activ include și lamelele verticale din spatele prizelor de aer din șorțul din față, controlate electronic. Acestea se deschid doar când acțiunea lor este necesară și au nevoie de aproximativ o secundă pentru a se închide la loc. Atunci când sunt închise, reduc rezistența la vânt și direcționează fluxul de aer pe lângă caroserie.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KCzwb5n1fC8

Comentati?

Your email address will not be published.