GENEVA LIVE: Mercedes-Benz G500 4×4², intimidare la maximum
, / 1194 0

GENEVA LIVE: Mercedes-Benz G500 4×4², intimidare la maximum

SHARE
Home Mercedes-Benz G-Class GENEVA LIVE: Mercedes-Benz G500 4×4², intimidare la maximum

Monstrul Mercedes-Benz G500 4×4² a luat cu asalt salonul auto de la Geneva cu statura sa impozantă și cu look-ul său uluitor. Puterea acestuia vine dintr-un motor V8 de 4.0 litri, versiunea mai puțin potentă a celebrului motor folosit de cel mai recent supercar de la Mercedes, AMG GT.

De fapt, the G500 4×4² este primul model Mercedes-Benz care primește versiunea standard a motorului biturbo V8 pe benzină, cu injecție directă, cu patru valve pe cilindru. Unitatea de 90 de grade produce 416 CP. Respectă normele EU6 și este menit să înlocuiască până la trei motoare V8 Mercedes-Benz atunci când va intra în producția de serie, mai târziu în acest an. Turbocompresoarele sale sunt montate într-o poziție relativ înaltă în compartimentul cilindrilor, pentru un randament mai bun și un comportament superior.

O cutie automată cu 7 trepte 7G-tronic funcționează în tandem cu sistemul 4×4 special dezvoltat, transmițînd permanent puterea către toate cele patru roți. G500 4×4² prezintă convertor de cuplu separat, raport de transmisie mare sau mic și trei diferențiale autoblocante care pot acționa în mișcare.

mercedes-g500-9

În ceea ce privește caroseria, G500 4×4² a moștenit geometria complexă a punților de la fratele mai mare 6×6. Un set de punți portale configurate special, în care tubul transversal este amplasat deasupra axului roții, oferă o gardă la sol de neegalat. Prezintă și unități noi de arcuri și amortizoare duble, cu suspensie adaptivă, care se poate regla în două moduri: confort și sport. Ca rezultat, unghiurile de atac și de ieșire au crescut de la 36 și respectiv 27 de grade la 52, respectiv 54 de grade, în timp ce adâncimea de vad a ajuns de la 60mm la 1000mm, iar unghiul de basculare crește de la 28 la 30 de grade.

Mercedes-Benz dă de înțeles că noul G500 4×4² va rezolva intervalul de la 0 la 62 mph (100 km) în 6.5sec, va atinge o viteză maximă de 130mph (210 km/h) în cazul pachetului opțional cu roți de 22 de inci și de 100 mph (160 km/h) cu opțiunea de anvelope off-road. Ca și G 63 AMG 6×6, G 500 4×4² are pneuri speciale: Mud Terrain cu dimensiunile 37 x 12.5 x 18 inci, care se pot dezumfla până la minimum 1.0 bar pentru rularea pe nisip.

mercedes-g500-5

Interiorul urmează tratamentul de lux aplicat modelului G 63 AMG cu pachetul designo Exclusive. Planșa de bord, consola centrală și cotierele portierelor sunt îmbrăcate în piele neagră designo, care prezintă cusături albe contrastante, în timp ce scaunele și feșele de uși sunt capitonate cu microfibră Dinamica.

Considerat un concept stradal Mercedes-Benz G500 4×4² este programat să fie pus în vânzare mai târziu în 2015, pentru un preț “într-o zonă aflată la peste 250.000-300.000 euro” în Europa.

Comentati?

Your email address will not be published.