Fotografii spion noi, mult mai concludente cu Mercedes-Benz Clasa E

,
1.88K 0

Noul Mercedes-Benz Clasa E are toate șansele să devină un succes imens pentru compania din Stuttgart, venind după actualul modelul care s-a dovedit a fi o relativă dezamăgire în ceea ce privește vânzările.

Mercedes-Benz caută să aducă noi întăriri în segmentul premium executiv, un teritoriu în care BMW Seria 5 și Audi A6 (cu câteva incursiuni ocazionale din partea Jaguar XF) s-au instalat confortabil.

Noul Mercedes-Benz Clasa E se bazează pe succesul celor mai recente modele Mercedes-Benz, cum ar fi Clasa S sau mai micul Clasa C, împrumutând mare parte dintre elementele lor exterioare și interioare. Va folosi și aceeași platformă ca C-Class, noua Modular Rear Architechture – sau MRA pentru cei cărora le este lene să spună toată denumirea.

A început bătălia pentru a oferi clienților cea mai bună experiență de condus, performanțe superioare și un consum mai bun. Noul Mercedes-Benz Clasa E e hotărât să bifeze toate căsuțele și se bazează pentru asta pe folosirea masivă a aluminiul în structura șasiului și a caroseriei. Caroseria actualei Clasa C conține un procent de 48% aluminiu, în comparație cu doar 10% la modelul precedent, așa că ne așteptăm la cifre asemănătoare și în privința viitoarei Clase E.

Spy-Photo

Cu toată această reducere a greutății, caroseria poate crește un pic în dimensiuni. Asta înseamnă un spațiu interior împunătățit pentru toată lumea, dar în special pentru cei aflați pe locurile din spate, datorită unei ușoare creșteri a ampatamentului.

Mașina surprinsă în aceste imagini este versiunea sedan, dar întreaga gamă Clasa E va include aceiași suspecți obișnuiți: T model (break), un coupe și un cabrio. Tot ea va servi ca bază și pentru următoarea generație CLS, dar mai avem de așteptat câțiva ani până atunci.

Probabil că cea mai importantă veste referitoare la noul Mercedes-Benz Clasa E este reintroducerea motoarelor cu șase cilindri în linie, cei de la Mercedes-Benz rămânând fideli conceptului modular de motor. Exact ca în cazul noului V8 de 4.0 litri de la AMG C 63, de exemplu, care este alcătuit, de fapt, din de două motoare AMG de 2.0 litri combinate, viitoarele motoare cu șase cilindri în linie vor avea probabil o legătură cu motoarele cu trei sau patru cilindri.

Spy-PhotoVorbind despre V8-ul AMG de 4.0 litri, acesta va propulsa și viitorul model E-Class AMG, după ce actuala generație nu a avut o versiune cu adevărat sportivă. Noul AMG E 63 ar trebui să dezvolte în jur de 600 CP și să aibă tracțiunea integrală ca opțiune.

Nu există informații clare referitoare la momentul lansării oficiale a noului Mercedes-Benz E-Class, dar mașina ar trebui să fie disponibilă spre sfârșitul lui 2015 sau începutul lui 2016. Te vom ține la curent.

 

Comentati?

Your email address will not be published.