Cu viteză maximă către vară la bordul noului Mercedes-AMG C 63 Cabriolet
, / 529 0
Mercedes-AMG C 63 Cabriolet

Cu viteză maximă către vară la bordul noului Mercedes-AMG C 63 Cabriolet

SHARE
Home AMG C 63 AMG Cu viteză maximă către vară la bordul noului Mercedes-AMG C 63 Cabriolet

Aceasta este mașina care aduce vara mai devreme decât o așteptam! Noul Mercedes-AMG C 63 Cabriolet, decapotabila din gama C-Class care vine cu uluitorul motorul AMG V8 sub capotă.

Motorul biturbo folosit și la GT-ul de la Mercedes-AMG vine în două versiuni: cu 476 CP și cu 510 CP, acesta din urmă fiind rezervat modelului S. Și se poziționează cu mândrie ca fiind singurul V8 biturbo din segment, propulsînd mașina către viteza sa maximă limitată electronic la 250 km/h sau la 280 km/h cu Pachetul AMG Driver.

Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet (A 205), 2016

Bolidul decapotabil aleargă de la 0 la 100 km în 4,2 secunde, călcînd pe urmele Mercedes-ului AMG GT cu al său V8 biturbo de 4,0 litri. Este exact același motor folosit la versiunile limuzină, break și coupe de la AMG, în timp ce GT-ul a adoptat soluția ungerii cu carter uscat.

Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet
Mercedes-AMG C 63 Cabriolet
Capacitate
3982 cc
3982 cc
Putere
375 kW (510 Cp)
la 5500-6250 rpm
350 kW (476 CP)
la 5500-6250 rpm
Cuplu maxim
700 Nm at 1750-4500 rpm
650 Nm at 1750-4500 rpm
Consum mixt în ciclul NEDC
9.3-8.9 l/100 km
9.3-8.9 l/100 km
Emisii CO2
218-208 g/km
218-208 g/km
Clasă energetică
E
E
Masă la gol
1925 kg
1910 kg
Accelerație 0-100 km/h
4.1 s
4.2 s
Viteză maximă
250 km/h
250 km/h

Iar asemenea putere trebuie să vină însoțită de o orchestră pe măsură, una care garantează o coloană sonoră demnă de filmele patriotice: un bas sonor, note medii puternice și accente înalte pe măsură ce viteza crește.

Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet (A 205), 2016Sistemul de evacuare este oferit standard cu flapsuri controlate de modul de transmisie AMG DYNAMIC SELECT. Opțional, există un sistem de evacuare Performance, care permite șoferuli să moduleze sunetul prin intermediul unui comutator.

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet promite schimburi rapide cu a sa transmisie sport reconfigurată AMG SPEEDSHIFT MCT, care poate merge pe automat sau care poate fi controlată de șofer prin folosirea padelelor de pe volan. Trecerile la viteze superioare sau retrogradările sunt anticipative, iar caracteristicile motorului și ale transmisiei se reglează automat.

C 63 Cabriolet asigură o senzație incredibilă de agilitate și este făcut să alerge pe drumuri cu serpentine la viteze mari, grație suspensiei sale standard AMG RIDE CONTROL cu reglare adaptivă a amortizoarelor. Cel aflat la volan poate opta pentru una dintre cele trei setări, “Comfort”, “Sport” și “Sport Plus” prin simpla apăsare a unui buton din consola centrală.

C 63 Cabriolet este încălțat, în variantă standard, cu jante gri titaniu din aliaj ușor de 18 inchi cu dimensiunile 9.0 J x 18 (în față) și 10.5 J x 18 (în spate) și cu anvelope de 255/40 R 18 (în față) și 285/35 R 18 (în spate). C 63 S Cabriolet rulează pe anvelope de 255/35 R 19 (în față) și 285/30 R 19 (în spate), care îmbracă jante din aliaj ușor cu 5 spițe duble de 9.0 J x 19 (în față) și 10.5 J x 19 (în spate), de culoare gri și prezentînd un finisaj lucios.

Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet (A 205), 2016

Un diferențial mecanic cu alunecare limitată montat pe puntea spate asigură o tracțiune mai bună pentru C 63 Cabriolet. Modelul S beneficiază de un diferențial electronic. Ambele permit șoferului să apese pedala de accelerație mai mult la ieșirea din curbe. ESP-ul în trei faze cu setările “ESP ON”, “ESP SPORT” și “ESP OFF” fac echipă perfectă cu diferențialul cu alunecare limitată.

Mercedes-AMG C 63 S Cabriolet (A 205), 2016C 63 AMG Cabriolet este sinonim cu puterea. Așadar, cel aflat la volan are puterea de a decide în privința propriei experiențe, răsfoind printre modurile automobilului. Poate să aleagă modul “Comfort” ultra economic cu susensie moale și schimburi line, dar și cu funcție de “sailing” sau modul de la polul opus, “Sport Plus”. C 63 S vine și cu modul “RACE”, care beneficiază de setările perfecte pentru câteva ture pe circuit.

Și cu siguranță, ai nevoie de un sistem de frânare solid pentru a putea opri bestia. Așadar, Mercedes-AMG C 63 Cabriolet asigură distanțe scurte de oprire și un control excelent cu discuri perforate și ventilate cu un diametru de 360 de milimetri, atât în față, cât și în spate. În schimb, C 63 S vine cu discuri de frâne cu diametru de 390 de milimetri, în timp ce discurile ceramice de 402 milimetri pe puntea din față sunt disponibile opțional.

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet (18)Performanța se materializează în înfățișarea noului Mercedes-AMG C 63 Cabriolet. Aripile evazate fac mașina cu 64 de milimetri mai lată în față și cu 66 de milimetri în spate, față de modelul standard. Detalii aerodinamice îmbunătățesc fluxul de aer, care îmbrățișează proporțiile robuste ale decapotabilei AMG. O grilă a radiatorului cu două lamele și inscripția AMG garantează o primă impresie surprinzătoare.

Absența unui montant central vizibil, portierele cu geamuri fără cadre și oglinzile amplasate pe portiere conferă mașinii o linie fluidă.

La interior, decapotabila asigură o senzație de înaltă calitate în aer liber, cu materiale și detalii ambientale selectate cu atenție. Panoul de bord este îmbrăcat în piele ARTICO lucrată manual, care prezintă cusături roșii contrastante. Ceasul IWC analog (prezența sa depinde de versiunea comandată de client) subliniază rafinamentul automobilului.

Un volan sport Performance cu 3 spițe, ceasurile și vitezometrul marcat până la 320 km/h sunt promisiunile unei exeperiențe care taie respirația, indiferent de anotimp. Și pentru că vorbim de anotimpuri, condițiile meteo nu trebuie să influențeze deciziile șoferului de C 63 Cabriolet, pentru că sistemele opționale AIRSCARF și AIRCAP îl ajută să iasă la plimbare cu decapotabila nou-nouță chiar și în preajma Crăciunului. Acoperișul textil cu straturi multiple este oferit în culorile negru, maro închis, bleumarn și vișiniu și poate fi acționat la viteze de până la 50 km/h.

Cabriolet-ul vine standard cu sistem de detectare a oboselii ATTENTION ASSIST, dar și cu funcția COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care poate preveni coliziunile față-spate.

C 63 Cabriolet și C 63 S Cabriolet sunt disponibile și în versiunea “Edition 1”, dar numai în culoarea albă: alb polar, alb diamant și alb cașmir magno.

 

Comentati?

Your email address will not be published.