Cel mai tare GLC. Mercedes-AMG GLC 43 se laudă cu un V6 biturbo cu 367 CP
, / 515 0

Cel mai tare GLC. Mercedes-AMG GLC 43 se laudă cu un V6 biturbo cu 367 CP

SHARE
Home AMG Cel mai tare GLC. Mercedes-AMG GLC 43 se laudă cu un V6 biturbo cu 367 CP

Cel mai tare GLC a sosit. Numele său este Mercedes-AMG GLC 43 4Matic, ceea ce îl face practic cel de-al patrulea model care sare peste titulatura AMG Sport Line în favorea titlului complet Mercedes-AMG.

După dezvăluirea modelelor Mercedes-AMG C 43 și E 43,  a venit rândul GLC-ului să primească o versiune AMG. Vedem acum o clasă GLC cu un body kit puțin suprinzător, dar totuși impresionant. Noua grilă de tip diamant, noi bare de protecție, oglinzi și un nou difuzor, toate cu detalii negre, jante din aliaj de 19 inchi cu design cu 5 spițe duble și patru țevi de evacuare: genele AMG sunt evidente. Pachetul Night aduce jante de 21 de inchi cu un design bicolor.

Meritele primului GLC care poartă inscripția AMG pe spate nu sunt nici pe departe ceva care poate fi trecut cu vederea. Sub capotă, regăsim deja familiarul motor V6 biturbo de 3,0 litri cu 367 CP și 520 Nm, distribuiți către toate cele patru roți prin intermediul transmisiei 9G-Tronic – care beneficiază de timpi reduși de schimbare a treptelor și de cinci moduri DYNAMIC SELECT, Eco, Comfort, Sport, Sport Plus și Individual. Butonul “M” activează automat modul manual, în care trecerea de la o treaptă la alta se realizează exclusiv prin intermediul padelelor de schimbare a vitezelor amplasate pe volan.

Sprintul până la viteza de 100 km/h se realizează (pentru cine ține pedala de accelerație la podea) în 4,9 secunde, înainte ca Mercedes-AMG GLC 43 4Matic să se arunce tunător până la o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h.

mercedes-amg-glc43-12

La loc de cinste trebuie pusă suspensia sport AMG Ride Control, o versiune evoluată a suspensiei pneumatice AIR BODY CONTROL. Vine cu amortizoare adaptive, care se pot regla în trei moduri. Sistemul ADS PLUS Adaptive Damping oferă o arie de selecție care include setările Comfort, Sport și Sport Plus. Puntea cu patru brațe a fost dotată cu fuzete speciale și cu articulații portante, în timp ce un unghi de cădere cu o valoare negativă mai mare pe puntea din față și pe puntea spate multilink promite să ofere o dinamică laterală superioară.

Pentru a opri colosul de 1.845 de kilograme, un sistem de frânare modificat cu discuri mai mari cu etriere fixe cu patru pistoane în față și cu etriere cu un singur piston în spate, a fost instalat, de asemenea, de către AMG. Direcția electro-mecanică a primit și ea setări modificate de către AMG.

mercedes-amg-glc43-5

Pentru a asigura o dinamică superioară la rulare și o accelerație laterală mai mare pe șosea, dar și o tracțiune mai bună în timpul accelerării, sistemul de tracțiune integrală 4Matic oferă o distribuție a cuplului orientată acum mai mult către spate, cu 31% către puntea din față și cu 69% către puntea din spate.

Printre modificările operate de AMG la interior se regăsesc un volan sport multifunctional cu o parte inferioară aplatizată și cusături roșii contrastante, scaune sport cu suport lateral îmbunătățit și tapițerie din piele neagră ARTICO lucrată manual, în combinație cu microfibră DINAMICA și cusături roșii.

Debutul comercial ar trebui să aibă loc în luna iunie, iar pentru prețuri va trebui să așteptăm o dată mai apropiată de cea a lansării. Debutul public va avea loc luna aceasta, la salonul auto de la New York.

mercedes-amg-glc43-18

Comentati?

Your email address will not be published.