Adevărul sau nimic! Mercedes confirmă că valorile emisiilor mașinilor sale sunt reale

,
1.07K 0

Adevărul sau nimic! Așa ar trebui să sune noul slogan al celor de la Mercedes. Daimler a confirmat faptul că vehiculele sale sunt conform normelor în vigoare, iar valorile emisiilor vehiculelor companiei sunt cele reale.

Articole apărute în media sau informații făcute publice de diverse instituții și organizații au încercat, în mod repetat, să demonstreze că o serie de constructori auto influențează în mod ilegal valorile emisiilor vehiculelor lor.

Acuzațiile actuale se referă la teste realizate de către Organizația Olandeză pentru Cercetarea Științelor Aplicate (TNO) cu un Mercedes-Benz C220 CDI. Rezultatele măsurătorii au fost discutate de către reprezentanții Daimler AG cu TNO și au fost categorizate drept plauzibile de către experții de acolo.

Referitor la acuzații, Mercedes a făcut publică următoarea declarație de presă:

În urma unor interpretări eronate ale rapoartelor TNO de către terți, vrem să atragem atenția asupra faptului că este normală apariția unor diferențe între condițiile normale de rulare și valorile certificate.

Acest lucru nu se referă la manipulare; aceste diferențe apar ca urmare a condițiilor diferite față de cele recomandate de către normele de laborator, de exemplu, în cazul temperaturilor diferite, vehiculul este operat sub sarcini diferite sau cu echipament adițional, cum ar fi aerul condiționat sau sistemul de încălzire al aerului este pornit.

Mai mult de atât, post-tratarea gazelor emanate este controlată în mod flexibil, în limite permisibile, în funcție de stadiul de operare din acel moment, pentru a asigura protecția motorului și derularea în siguranță a operării vehiculului. Este, astfel posibil să respecte cerințele în vigoare de a asigura funcționarea la potențial maxim a sistemului de post-tratare a gazelor de evacuare până la cel puțin 160.000 de kilometri. Aceste detalii au fost acceptate și confirmate în totalitate de către TNO.

Respingem categoric orice speculație sau interpretare conform căreia diferențele de valori dintre măsurătorile din laborator și cele din timpul condițiilor reale de rulare pot fi explicate doar prin manipulare.

Niciun soft de modificare, cum ar fi o funcție care restricționează în mod neregulamentar, eficacitatea sistemului de post-tratare a gazelor de evacuare, nu este folosit de către Mercede-Benz. Iar vehiculele Mercedes-Benz nu sunt dotate cu o funcție care să recunoască procedura de testare.”

Comentati?

Your email address will not be published.