Viitoarea generație E-Class este apogeul tehnologiei în industria auto

Mercedes-Benz E-Class
,
2.03K 0

Mai avem de așteptat până când viitoarea generație a Clasei E de la Mercedes-Benz va fi dezvăluită, dar compania de la Stuttgart a început să divulge tot mai multe informații. Cea mai recentă indiscreție vine de la un eveniment care a avut loc acasă la Mercedes, în Stuttgart, unde mașina a fost expusă îmbrăcată în celebrul camuflaj alb-negru.

Cei de la Mercedes-Benz au instalat o tehnologie de top la viitorul E-Class, pentru care lumea auto poate că nici nu este pregătită încă. Odată cu apariția noului E-Class, smartphone-ul șoferului devine cheie. O simplă atingere pe display-ul smartphone-ului care are un sistem NFC (comunicare în câmp apropiat) poate închide sau deschide portierele limuzinei. Simplul gest de a amplasa smartphone-ul în suportul dedicat permite pornirea motorului.

Înainte ca mașinile complet autonome să ajungă pe șosele, o anumită funcție apropie Clasa E de acel moment. Remote Parking Pilot este o funcție asemănătoare cu cea prezentă la BMW Seria 7, dar vine cu o serie de capacități suplimentare, fiind capabilă atât să execute o parcare laterală, cât și una perpendiculară, nu doar să intre și să iasă dintr-un loc de parcare îngust. Toate acestea sunt realizate fără ca șoferul să se afle în interiorul mașinii. Acum poți fi sigur că nu riști să zgârii vopseaua noului tău Mercedes.

 

Aplicația poate integra și setări personale, cum ar fi reglarea poziției scaunului și a oglinzilor.

Mercedes-Benz mai are motive de laudă în ceea ce privește viitorul E-Class. Farurile vor fi o evoluție a celor folosite de CLS facelift, cu tehnologie Multibeam LED. Numărul diodelor crește acum de la 24 la 84, permițînd luminii să urmeze direcția în curbe, dar și o rază lărgită la viteze mici.

E-Class

Cei de la Stuttgart montează tehnologie inovatoare și în ceea ce privește siguranța la viitorul E-Class. Sistemul Active Brake Assist va fi capabil să scaneze alte mașini, inițiind procedura de frânare, în cazul în care detectează acțiuni evazive, prin intermediul funcției sale Evasive Steering Assist. Acest sistem va detecta traficul în intersecții și va frâna în funcție de acesta pentru a evita coliziunile, dar, cu siguranță, nu va lua decizii morale. A vira dreapta sau stânga rămâne la latitudinea șoferului.

Sistemul Distronic adaptive cruise control se numește acum Distance Pilot Distronic și are capacitatea de a încetini sau de a accelera în funcție de limitele de viteză detectate de o cameră video sau de sistemul de navigație. Active Lane Keeping Assist este acum functional până la viteze de 200 km/h și funcționează și pe drumuri nemarcate, pentru că este capabil să urmeze mașinile din față, în timp ce scanează marginea drumului pentru a detecta obiecte reflectorizante, bariere sau clădiri la viteze de până la 100 km/h.

E-Class

Integrată în sistemul Pre-safe, funcția acustică Pre-safe declanșează o alertă în cazul unei coliziuni iminente. Alerta acustică stimulează mușchiul urechii interne. Experții de la Mercedes-Benz susțin că declanșarea acestui sistem poate reduce daunele produse auzului în caz de accident.

Un sistem Pre-Safe Impulse Side, care activează părțile laterale gonflabile ale scaunelor, impinge pasagerii spre interiorul mașinii, îndepărtîndu-i de punctual de impact în cazul unei coliziuni laterale.

E-Class

Viitorul E-Class face pași mici, dar siguri, și când vine vorba de comunicarea între mașini. Limuzina va fi capabilă să identifice informațiile primite de la alte mașini și să le ofere, la rândul ei diverse informații referitoare la condițiile de drum, accidentele survenite sau la vehiculele avariate.

În ceea ce privește detaliile tehnice, le puteți verifica aici!

 

Sursă foto: Autoblog.

Comentati?

Your email address will not be published.