Urăști SUV-urile? Zetsche spune că te paște multă suferință

,
2.87K 0

În cadrul unui interviu acordat revistei britanice de top CAR, Dieter Zetsche, CEO-ul de la Daimler, a declarat că evoluția segmentului SUV nu s-a încheiat încă și că ne așteaptă câțiva ani de creștere.

Ții minte cum, acum câțiva ani (bine, poate acum unul sau două decenii) ne uitam la americani și ne gândeam „Doamne, bădăranii aia incurabili cu ale lor camioane uriașe – oare când o să se civilizeze și ei, așa ca noi? Vrei, te rog, să-mi dai ceaiul, draga mea, dacă nu te superi?”

Ei bine, camioanele lor au încă dimensiuni duble față de ceea ce noi numim SUV, dar esența rămâne valabilă: americanii erau vizionari, folosind vehicule 4×4 fără să aibă cu adevărat nevoie de ele înaintea noastră, a tuturor.

Vorbind în exclusivitate pentru reporterul revistei CAR, Dieter Zetsche a susținut că segmentul SUV este încă în expansiune și a spus că Mercedes-Benz va continua să exploateze această popularitate masivă a SUV-urilor. În cele din urmă, vorbea la conferința de presă de dinaintea lansării noului SUV Mercedes-Benz (GLC), așa că ce era să spună și omul?

Pe parcursul a 18 ani, Mercedes-Benz a ajuns de la un singur vehicul 4×4 veritabil la nu mai puțin de cinci modele SUV, adăugînd legendarului G-Wagen clasele ML (GLE), GL (GLS), GLK (GLC) și GLA. Dacă asta nu înseamnă determinare, atunci nu mai știu ce este.

Motivul din spatele acestei popularități de neoprit, conform spuselor lui Zetsche, are la bază câteva elemente cheie specifice (aproape) tuturor SUV-urilor: poziție înaltă de condus, vizibilitate superioară, tracțiune mai bună și o siguranță generală crescută. “Chiar dacă rar folosesc abilitățile off-road, este o poliță de asigurare – le place să știe vor putea ieși dacă vremea se înrăutățește”, a spus Dieter Zetsche, în asentimentul miilor de proprietari de SUV-uri care au răspuns identic atunci când au fost întrebați “de ce nu ați cumpărat un break în locul unui SUV?”

“Estimarea noastră este că vom vedea o creștere și mai mare a cifrei de vânzări a SUV-urilor în anii următori” – a continuat acesta – “iar această perspectivă se aliniază unei industrii lărgite. Continuăm să dezvoltăm mai multe idei de produse.”

“Trecem prin fiecare segment din gamă pentru a vedea dacă putem oferi un model mai robust, dar și o versiune asemănătoare unui coupe. Acesta nu este deloc sfârșitul expansiunii segmentului SUV-urilor noastre.”

Te-ai plictisit să vezi mașini mari în toate direcțiile? Ai trei opțiuni: să nu mai conduci, să te împăci cu ideea sau să-ți cumperi un SUV.

Comentati?

Your email address will not be published.