Protecție de elită: Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard

,
1.65K 0

Protecția nu a fost niciodată atât de luxoasă. Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard este cea mai nouă, cea mai exclusivistă limuzină cu ampatament lung din lume. DETALII COMPLETE.

Șefi de stat și alte personaje supuse unor mari riscuri au acum la dispoziție un vehicul unic și exclusivist. Limuzina absolută de la Mercedes-Maybach este disponibilă cu un singur tip de ampatament și cu o configurație unică a locurilor, dispuse față în față, dincolo de un geam despărțitor. Geamul aflat în peretele despărțitor poate fi coborât electric. De asemenea, acesta poate deveni de la transparent la opac prin simpla atingere a unui buton. Acest lucru permite – în combinație cu draperii oferite standard pentru geamurile din spate – un nivel ridicat de intimidate. Dotare standard, monitorul cu format de 16:9 și cu o diagonală de 18,5 inchi (47 cm) amplasat în fața peretelui despărțitor, poate fi de asemenea, acționat electric.

Pasagerii VIP iau loc în două scaune executive orientate către direcția de rulare. Aceștia se pot bucura de cel mai mare spațiu disponibil pentru picioare din acest segment; și pot urca la bordul mașinii sau pot coborî din aceasta cu cea mai mare ușurință și foarte confortabil. Tipic pentru un Pullman, cei patru pasageri pot lua loc față în față în compartimentul despărțit de peretele electric.

Cu o lungime de aproximativ 6500 mm, Pullman este cu 1053 mm mai lung ca Mercedes-Maybach S-Class. Ampatamentul ajunge la o valoare impresionantă de 4418 mm. Mai mult, la o înălțime de 1598 mm, Pullman-ul este cu peste 100 mm mai înalt ca un Mercedes S-Class, oferind, în consecință, mai mult spațiu la cap.

Blindajul limuzinei Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard urmează principiul de design al protecției integrate, care are la bază ani la rând de experiență dobândită de Mercedes-Benz prin construirea de vehicule care oferă protecție specială. Mercedes-Maybach S 600 Pullman Guard asigură protecție la nivelul clasei de protecție VR9 (în zonele transparente și netransparente) și este certificat pentru rezistența la explozii în conformitate cu Directiva ERV 2010.

Conceptul de protecție a fost adaptat situațiilor speciale ale limzuinei de 6,50 metri. Ținând cont de acest lucru, blindajul din partea din spate scoate în evidență caracterul special, privat al limuzinelor conduse de șoferi: nu luneta este blindată, ci mai degrabă un perete in oțel amplasat în spatele locurilor, acesta protejând zona capului pasagerilor. Masa la gol a limuzinei Pullman Guard este de 5,1 tone, în timp ce masa totală este de 5,6 tone. Din exterior, dotările de protecție specială sunt insesizaile, așa cum sunt la toate modelele S-Class Guard. Și asta grație geamurilor fumurii ale compartimentului pentru pasageri, de exemplu.

Confortul maxim este asigurat de sistemul de închidere și deschidere a portierelor din spate. Un motor electric crește forța manuală aplicată. În consecință, portierele mari și – din cauza blindajului, foarte grele – sunt ușor de închis și deschis. Geamurile sunt acționate hidraulic – actualul Pullman reprezentând puntea tehnică spre ceea ce a fost probabil cel mai celebru Pullman din istorie: mașina din cadrul seriei de modele 100 din 1965.

Motorul V12 twin-turbo de la Mercedes-Maybach Pullman are o putere de 390 kW (530 CP). Are o capacitate de 5980 cc și produce un cuplu maxim de 830 Nm începând cu 1900 rpm. Viteza maximă a limuzinei Pullman Guard este limitată electronic la 160 km/h.

Prețul pentru modelul care nu este blindat pornește de la jumătate de milion de euro. În Germania, lista de prețuri pentru Pullman Guard pornește de la puțin sub 1,4 milioane de euro (prețurile includ 19% TVA). Primii clienți își vor primi noul Mercedes-Maybach Pullman, care poate fi personalizat la cel mai înalt nivel, în septembrie 2016, iar primele modele Guard vor fi livrate în cea de-a doua parte a anului viitor.

Comentati?

Your email address will not be published.