Primele fotografii spion cu noul BMW M5, rival pentru Mercedes-AMG E 63

,
1.33K 0

Bavarezii sunt încă ocupați cu testarea noii lor versiuni a limuzinei sportive de clasă mare, BMW M5. Este prima dată când cel mai mare dintre modelele M este surprins de fotografii spion, ceea ce înseamnă că mașina nu va fi gata pentru lansarea pe piață mai devreme de finele anului 2017, începutul lui 2018.

Ca de obicei, camuflajul își face bine treaba, așa că este foarte greu să observăm diferențe semnificative în privința design-ului exterior, deși este clar că va folosi un sistem de evacuare cvadruplu și va avea o bară față destul de agresivă. Așa că nimic cu adevărat nou.

E clar că noua generație nu va aduce un progres major în ceea ce privește design-ul, așa cum modelul Seria 7 recent lansat a fost o evoluție a celui pe care l-a înlocuit. BMW Seria 5 a fost foarte bine primit la vremea lui, așa că decizia de a nu umbla prea mult la înfățișarea sa are sens.

Potrivit zvonurilor, noul BMW M5 va folosi același motor V8 twin turbo de 4,4 litri ca și modelul actual, dar va fi îmbunătățit pentru a produce 626 CP care, să fim sincer, sună ca și cum ar fi al naibii de mult pentru ceea ce este această mașină, în esență – un sedan de familie. Pe de altă parte, un oficial BMW a declarat recent că 600 este cifra maximă în prezent puterea unui model M, deci informațiile sunt un pic contradictorii. Totuși, 600 sau 626, cert este că viitorul BMW M5 va fi rapid.

Spy-Shots of Cars This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature of 6500°K

Creșterea puterii nu este singurul lucru care îi va face pe oameni să saliveze la gândul apariției noului BMW M5, ci și informațiile conform cărora, pentru prima oară, clienții vor putea comanda mașina cu sistemul de tracțiune integrală BMW xDrive. Tracțiunea spate va rămâne standard, dar noul BMW M5 va fi disponibil opțional și cu tracțiune integrală.

Decizia pare să fi divizat deja oamenii: unii consideră că este o veste bună, pentru că BMW M5 va fi capabil să concureze cu alte modele cu tracțiune integrală ca Audi RS6 sau Mercedes-AMG E 63 4MATIC în ceea ce privește timpii de accelerație de la 0-100; alții spun că noul BMW M5 nu avea nevoie de așa ceva și că tracțiune integrală nu face nimic altceva decât să adauge greutate fără să ofere mare lucru în schimb.

Indiferent care ți-e părerea, e bine de știut că noul BMW M5 va fi cu 100 kg mai ușor ca actualul model.

Tot ca o mutare pentru a contracara oferta rivalilor, se zvonește că noul BMW M5 va primi și o versiune Touring, asemănătoare cu Mercedes-AMG E 63 T-Modell sau cu Audi RS6 Avant.

Comentati?

Your email address will not be published.